آشنایی با 5 هتل از بهترین هتل های دهلی

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، معرفی بهترین هتل های دهلی

از کوچه های قدیمی دهلی گرفته تا مردم این شهر، ریکشاها، معماری به سبک لوتینز، نماها، صداها و هر تجربه ای در این شهر گردشگران را به وجد می آورد. دهلی با بناهای تاریخی به جا مانده از عصر مغول ها، معماری دوران استعمار این شهر و پارک های عمومی و بزرگ آن به خوبی در میان گردشگران شناخته شده است. علاوه بر این بسیاری از رستوران های خوب را در کنار هتل های پر زرق و برق و غذاهای خیابانی چاندی چوک می توانید بیابید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین هتل های دهلی برای اقامتی راحت در این شهر بپردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

آشنایی با 5 هتل از بهترین هتل های دهلی

برای رزرو هر هتل کافی است که روی نام هتل مورد نظر کلیک نموده و به راحتی رزرو خود را انجام دهید. در صورتی که هتل مورد نظرتان در این مطلب موجود نیست کافی است که به سایت وبلاگ پر زرق و برق مراجعه کنید و رزرو خود را انجام دهید.

1. هتل تاج پالاس دهلی نو(Taj Palace, New Delhi)

هتل تاج پالاس هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های دهلی است که در دهلی نو و چاناک یاپوری واقع شده است، استخری روباز و 3 سالن غذاخوری دارد.

همه اتا ق های هتل تاج پالاس مجهز به دستگاه تهویه هوا هستند. همچنین در هر اتاق یک مینی بار، کتری برقی، حمام خصوصی همراه با سشوار وجود دارد.

در هتل تاج پالاس به یک سالن ورزشی نیز دسترسی خواهید داشت. از امکانات دیگر این هتل می توان به امکانات برگزاری جلسات، و میز مخصوص تورهای گردشگری اشاره نمود.

در این هتل و اطراف آن مسافران می توانند از سرگرمی هایی مثل گلف و مینی گلف لذت ببرند. پارکینگ این هتل نیز رایگان است.

هتل تاج پالاس علاوه بر غذاهای هندی، رستورانی چینی هم دارد. آشپزخانه این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان است.

هتل تاج پالاس 2.2 مایل از کاخ راشتراپاتی باوان، 3.5 مایل از جانتار مانتار و 3.8 مایل از دروازه هند فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل از فرودگاه با ماشین 15 دقیقه است.

چاناک یاپوری انتخابی عالی برای گردشگران علاقه مند به معماری، غذاهای محلی و آثار باستانی است.

این هتل یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در دهلی نو دارد، و امتیاز زوج های جوان به هتل تاج پالاس 9 از 10 است.

علاوه بر این هزینه اتاق های هتل تاج پالاس با توجه به خدماتی که ارائه می دهد پایین است.

از دیگر امکانات هتل تاج پالاس می توان به وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، استخر سرپوشیده، اتاق خانوادگی و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.2

آدرس: Sardar Patel Marg, Chanakyapuri, 110021 New Delhi, India

2. هتل اوبِروی دهلی نو(The Oberoi New Delhi)

هتل اوبِروی هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های دهلی است که در مرکز دهلی واقع شده است. این هتل که به تازگی بازسازی شده است، 9.9 مایل از فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی فاصله دارد. این هتل مجهز به استخرهای روباز و سرپوشیده، اسپا و مرکز سلامتی است. این هتل همچنین از دستگاه تصفیه نماینده هوا با استانداردهای جهانی بهره می برد.

اتاق های هتل اوبروی مجهز به دستگاه تهویه نماینده هوا هستند. اتاق ها از طرفی نمایی زیبا به زمین گلف دهلی، و از طرف دیگر به مقبره همایون، که جزو میراث جهانی یونسکو محسوب می گردد، دارند.

رستوران های هتل اوبروی هر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام را ارائه می دهد. اُمیا رستوران هندی و بائوشان که در پشت بام این هتل قرار گرفته است رستوران چینی این هتل است.

مسافران می توانند در سالن ورزشی 24 ساعته این هتل ورزش نمایند. اسپای هتل اوبروی پنج اتاق خصوصی درمانی و یک سوئیت مخصوص زوج ها دارد. هر کدام از این اتاق ها یک ناحیه ریلکس سازی و یک سوئیت با دوش بخار معطر دارند. صبح ها نیز کلاس یوگا به صورت رایگان در این هتل برگزار می گردد.

دروازه هند 1.9 مایل، کاخ راشتراپاتی باوان 1.3 مایل و میدان پراگاتی 2.5 مایل از این هتل فاصله دارند.

هتل اوبروی یکی از بهترین مناطق دهلی نو است. این هتل بسیار مناسب زوج های جوان و مخصوص سفرهای دونفره است. به طوریکه توانسته است از طرف زوج ها امتیاز 9.6 را به خود اختصاص دهد.

از دیگر امکانات هتل اوبروی می توان به وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، استخر شنای سپوشیده و روباز، سالن ورزشی استثنایی آن، بار و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امتیاز: 9.6

آدرس: Dr. Zakir Hussain Marg, 110003 New Delhi, India

3. هتل لودی دهلی نو(The Lodhi - A member of The Leading Hotels Of The World)

هتل لودی دهلی هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های دهلی است که 0.6 مایل از مقبره امپراطور مشهور مغول، همایون، فاصله دارد. هتل لودی هتلی لوکس است که مجهز به یک استخر شنای روباز، وای فای رایگان و میز پذیرش 24 ساعته است.

هتل لودی یک سالن ورزشی، اسپا، مرکز ماساژ، سونا بخار، کتابخانه، محوطه مخصوص سیگار و یک مرکز تجاری دارد. مسافران و گردشگران می توانند از وجود میز گردشگری، خدمات دربانی، امکانات مبادله ارز و لباسشویی/ خشکشویی این هتل بهره ببرند.

هر اتاق این هتل مجهز به دستگاه تهویه هوا، بالکن خصوصی، محل نشیمن، میز کار، کمد، دستگاه پخش سی دی، مینی بار و تلویزیون صفحه مسطح با ماهواره است.

هتل لودی 1.9 مایل از دروازه هند و میدان پراگاتی، 12 مایل از فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی، و 1.6 مایل از ایستگاه راه آهن دهلی فاصله دارد.

رستوران این هتل غذاهای هندی، مدیترانه ای و جنوب شرق آسیا را ارائه می دهد. خدمات اتاق در تمام طول شبانه روز در دسترس است.

هتل لودی یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در دهلی دارد. و امتیاز آن در بین زوج های جوان 9.1 شده است.

از دیگر امکانات هتل لودی می توان به وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، استخر، اتاق خانوادگی، سالن تناسب اندام فوق العاده و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امتیاز: 9.1

آدرس: Lodhi Road, 110003 New Delhi, India

4. هتل میدنز دهلی نو(Maidens Hotel New Delhi)

هتل میدنز دهلی نو هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های دهلی است که در سال 1903 ساخته شده است و نشان دهنده معماری دوره استعمار هند است. این هتل یک استخر روباز، سالن ورزشی، و کافی شاپ در حیاط دارد. اتاق های مدرن این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با ماهواره و وای فای رایگان هستند.

همچنین تمامی اتاق ها مجهز به دستگاه تهویه هوا، مینی بار، بطری آب رایگان و حمام خصوصی است.

هتل میدنز 650 قدم با ایستگاه مترو، 1.6 مایل با قلعه قرمز و بازار چندی چوک، و یک ساعت با ماشین تا فرودگاه بین المللی دهلی فاصله دارد.

امکان نگهداری چمدان به صورت 24 ساعته در پذیرش این هتل فراهم شده است. از امکانات رفاهی مدرن این هتل می توان به مبادله ارز، میز گردشگری و خدمات بلیط و لباسشویی با هزینه اضافه اشاره نمود.

منتخبی از غذاهای هندی در تراس باغ این هتل سرو می گردد.

هتل میدنز یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در میان هتل های دهلی دارد و امتیاز 8.6 را در میان زوج های جوان کسب نموده است.

از دیگر امکانات هتل میدنز می توان به ترانسفر فرودگاهی، استخر و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امتیاز: 9.2

آدرس: 7, Sham Nath Marg, 110054 New Delhi, India

5. هتل لیلا پالاس دهلی نو(The Leela Palace New Delhi)

هتل لیلا پالاس هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های دهلی در بخش دیپلماتیک دهلی نو است. این هتل ترکیبی از معماری ادوین لوتینز و فرهنگ سلطنتی هند است. یک اسپا، 4 سالن غذاخوری، و یک پارکینگ در این هتل در دسترس هستند.

دکور اتاق های این هتل با ظرافت تمام چیده شده است. اتاق ها همگی مجهز به دستگاه تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با دستگاه پخش دی وی دی، پنجره های قدی و مبلمان چوبی هستند. همچنین یک تلویزیون مسطح نیز روی آیینه و جلوی وان حمام تعبیه شده است.

هتل لیلا پالاس کمتر از 10 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی فاصله دارد.

همچنین هتل لیلا پالاس مجهز به اسپای ویژه و استخری در پشت بام این هتل است که دائما دمای آن کنترل می گردد و نمایی پانورامیک به شهر دهلی دارد. پذیرش این هتل نیز به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران است.

رستوران این هتل به صورت بوفه است. و برنده جایزه نیویورک شده است.

این هتل همچنین یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در میان هتل های دهلی دارد و زوج های جوان امتیاز 9.2 را به آن داده اند.

همچنین هتل لیلا پالاس با توجه به خدماتی که ارائه می نماید، مقرون به صرفه است.

از دیگر امکانات هتل لیلا پالاس می توان به وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، استخر شنا، اتاق خانوادگی، سالن ورزش فوق العاده و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امتیاز: 9.4

آدرس: Diplomatic Enclave, Chanakyapuri, 110023 New Delhi, India

منبع: فلای تودی

به "آشنایی با 5 هتل از بهترین هتل های دهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 5 هتل از بهترین هتل های دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید