اجازه بدهید فوتسال نفس بکشد!

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، هنوز لیگ برتر فوتسال ایران به هفته دوم نرسیده است که گلایه ها از اتفاقات حاشیه ای آغاز شده است. حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند که با این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است، بعد از تساوی مقابل هایپر شاهین شهر در تبادل نظر با خبرنگاران، از اتحاد افرادی علیه تیمش صحبت کرد؛ افرادی منفعت طلبی که حرفشان این است: یا ما در تیم باشیم، یا تیمی وجود نداشته باشد.

اجازه بدهید فوتسال نفس بکشد!

این افراد نه تنها در فضای مجازی اقدام به جوسازی و توهین به اعضای تیم نموده اند که حتی در اقدامی عجیب با برخی از بازیکنان تیم ارتباط گرفته و به آنها هم ناسزا گفته اند. این افراد که با بوقچی ها هم ارتباطات خوبی دارند، بعید نیست در هفته های آینده سکوها را هم به دیگر ابزارشان برای فشار به تیم تبدیل نمایند.

فوتسال ایران در سال های گذشته اتفاقات حاشیه ای از این دست کم نداشته است. از توهین روی سکوها به بازیکنان داخل زمین که دیگر به عادت تبدیل شده تا کتک کاری تماشاگران و تیم های میهمان؛ از تماس های مشکوک قبل از بازی های حساس تا پرتاب بطری و اشیا به داخل زمین.

تمام این مسائل حاشیه ای در شرایطی تکرار می گردد که هنوز مشکل حق پخش فوتسال حل نشده است و باشگاه ها توان اقتصادی کافی برای پرداخت قراردادها را ندارند. از نظر سخت افزاری و فرهنگی هم مسائل متعددی گریبانگیر فوتسال است. در این شرایط انتظار می رود حداقل برخی از مربیانی که خارج از گود نشسته اند و برخی از پیشکسوتانی که تمرکزشان را روی تخریب ها گذاشته اند، اجازه بدهند فوتسال نفس بکشد و در این تنگنای اقتصادی، جهت خودش را برود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اجازه بدهید فوتسال نفس بکشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه بدهید فوتسال نفس بکشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید