ادعای جنجالی مارکا: نیمار خواستار انتقال به رئال مادرید بود، نه بارسلونا!

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که نیمار در طول تابستان خواستار پیوستن به رئال مادرید بود و تنها زمانی که این باشگاه از خرید او منصرف شد بحث بازگشت به بارسلونا را عنوان کرد.

ادعای جنجالی مارکا: نیمار خواستار انتقال به رئال مادرید بود، نه بارسلونا!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پر زرق و برق، روند جدایی نیمار از پاریسن ژرمن و بازگشت به فوتبال اسپانیا یکی از طولانی ترین روند های جابجایی در تابستان قبلی بود که در نهایت عملی نشد و حالا مارکا خبر های بیشتری از جزییات اتفاقاتی که رخ داد، منتشر نموده است. آن ها مدعی شده اند که نیمار علاقه ای به بازگشت به بارسلونا دو سال پس از جدایی از این تیم نداشت و در عوض با 4 بازیکن رئال مادرید تماس گرفته و برای پیوستن به این تیم کوشش نموده بود.

سرجیو راموس، لوکا مودریچ، مارسلو و کاسمیرو چهار بازیکنی بودند که نیمار با آن ها صحبت نموده بودد، اما رئال مادریدد تصمیم گرفت که انتقال این بازیکن به برنابئو را عملی نکند. دلیل رئال مادرید به دلیل شرایط هزینه این انتقال و همچنین عدم جدایی گرت بیل و خامس رودریگز از این تیم بودند. در این زمان بود که نیمار پس از ناامیدی از رئال مادرید، با لیونل مسی صحبت نموده و تصمیم به بازگشت به بارسلونا گرفت. مسی پیش از این نیز نگرانی خود بابت انتقال این بازیکن به رئال مادرید را در گفتگویی ابراز نموده بود

.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ادعای جنجالی مارکا: نیمار خواستار انتقال به رئال مادرید بود، نه بارسلونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی مارکا: نیمار خواستار انتقال به رئال مادرید بود، نه بارسلونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید