استان: بازیکنان پدیده دو سال است که کنار هم هستند، از بازیکنانم خواستم سرشان را بالا بگیرند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید که تیم پدیده فوتبالی مدرن به نمایش گذاشت.

استان: بازیکنان پدیده دو سال است که کنار هم هستند، از بازیکنانم خواستم سرشان را بالا بگیرند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، ایلی استان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل تیم پدیده مشهد در جام حذفی، گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم. به تیم پدیده هم باید بابت این شکل فوتبال تبریک بگویم. آنها فوتبالی مدرن را به نمایش گذاشتند. مسئله ای که در فولاد داریم، زمان است.

او اضافه نمود: به خاطر کمبود وقت بعد از مسائلی که داشتیم، سخت بود که یازده نفر اصلی را برای این بازی بچینیم. در پدیده حداقل 8 بازیکن هستند که 2 سال است در کنار هم حضور دارند. از هوادارن تیمم معذرت می خواهم که با وجود طی مسافتی طولانی، نشد که خوشحال به خانه بازگردند. از بازیکنانم خواستم سر خود را بالا بگیرند. 2 هفته دیگر باید در چارچوب هفته نهم به مصاف پدیده برویم، امیدوارم در آن دیدار نتیجه لازم را کسب کنیم. به خاطر اشتباهاتی ساده گل خوردیم.

سرمربی رومانیایی فولاد گفت: باید از اشتباهات امروز درس بگیریم. نباید دوباره این اشتباهات را تکرار کنیم. گل هایی که دریافت کردیم، صرفا به خاطر یکپارچگی پدیده بود. آنها 2 سال است که کنار هم بازی می نمایند.

استان اضافه نمود: زمانی که 2 بر 1 جلو بودیم، موقعیت خوبی برای مریدی پیش آمد که با فاصله ای کم از کنار دروازه خارج شد. گاهی بدشانسی باعث می گردد نتیجه نگیرید.

او در خصوص انتقاد احتمالی طرفداران خوزستانی فولاد و احتمال تکرار سرنوشت پورموسوی برای وی گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. معتقدم کسانی که بازی ما را دیدند، متوجه پیشرفت فولاد می شوند. سطح بازی ما تغییر نموده است. شاهد بودید که در ابتدای بازی، از 3 بازیکن جوان استفاده کردیم. در ادامه 2 جوان دیگر را هم وارد زمین کردیم. باید به جوانان میدان دهم تا پیشرفت نمایند.

استان در خصوص غیبت سروش رفیعی در این دیدار توضیح داد: سروش به خاطر درمان آسیب دیدگی تازه به تیم اضافه گردیده و باید منتظر باشیم که آمادگی کاملش را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استان: بازیکنان پدیده دو سال است که کنار هم هستند، از بازیکنانم خواستم سرشان را بالا بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان: بازیکنان پدیده دو سال است که کنار هم هستند، از بازیکنانم خواستم سرشان را بالا بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید