اطلاعیه باشگاه پرسپولیس خطاب به طرفداران در آستانه بازی با پاختاکور

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان اطلاعیه ای خطاب به طرفداران این تیم منتشر کرد.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس خطاب به طرفداران در آستانه بازی با پاختاکور

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پر زرق و برق، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای از طرفداران این تیم تقاضا کرد برای جلوگیری از اعمال محرومیت تعلیقی پرسپولیس که از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است در بازی پیش رو با پاختاکور مراقب رعایت مسائل انضباطی و امنیتی باشند.

در اطلاعیه این باشگاه آمده است: حضور طرفداران پرسپولیس در عرصه های گوناگون به ویژه در استادیوم ها برای حمایت از سرخپوشان و افزایش انرژی و انگیزه آنها، همیشه برگ برنده ای برای پرطرفدارترین تیم آسیا و ایران بوده است. از این رو حفظ این عامل فزونی در سرلوحه امور باشگاه قرار گرفته است و روی آن تأکید می گردد. باشگاه برهمین اساس، بر رعایت ضوابط موردنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید دارد و از طرفداران تقاضا می نماید حساسیت لازم را روی اجرای این موارد از سوی خود و دیگر تماشاگران داشته باشند و در ترویج و تبلیغ آن در محافل هواداری بکوشند.

باشگاه پرسپولیس ضمن ابلاغ سپاس مجدد خود، نسبت به طرفداران، با احترام از تماشاگران عزیز می خواهد در کنار نمایش ارزشمند حضور در استادیوم آزادی و شور و انرژی مضاعفی که ایجاد می نمایند، توصیه ها و خواسته های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ایجاد نظم و انضباط، امنیت و احترام به حریف و عوامل برگزاری مسابقات را سرلوحه کار خود قرار دهند. ضمن آنکه این موارد همیشه مورد تأکید خانواده بزرگ پرسپولیس بوده است.

پرتاب هرگونه اشیاء، انفجار مواد محترقه، استفاده از هرگونه مواد آتش زا و دودزا به هر نحو، استفاده از عوامل مزاحم در برگزاری مسابقه چون نور لیزر، ورود به بخش های غیرمجاز، به ویژه محیط برگزاری مسابقه، توهین به عوامل برگزاری مسابقه یا تیم حریف، بی نظمی روی سکوها، به کار بردن شعارهای نامتناسب با محیط ورزش، به کارگیری الفاظی که از آنها شائبه توهین، قوم گرایی یا نژادپرستی ایجاد می گردد، ایجاد اختلال در جریان برگزاری بازی به هر نحو، تهدید، استفاده از نمادها، پرچم ها یا پارچه نوشته هایی که این موارد در آنها لحاظ نشده باشد، همگی از موارد آسیب زننده به پرسپولیس خواهند بود که پرهیز از آنها به شدت مورد تأکید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است و به تیم های حاضر اعلام شده است؛ در مواجهه با آن، برخوردهای جدی انضباطی صورت می گیرد.

طرفداران عزیز پرسپولیس توجه داشته باشند، در لیگ قهرمانان آسیا، رقابت سنگینی با حریفان خود داریم، حریفانی که در اکثر موارد از امکانات سخت افزاری بیشتری سود می برند و پرسپولیس برای جبران فاصله و پیشی دریافت از ایشان در کنار کوشش های مدیریت، درایت کادر فنی و غیرت و قابلیت های فنی بازیکنان روی حمایت طرفداران حساب می نماید. این حضور در مقاطعی حساس می تواند سرنوشت بازی ها را تغییر دهد و باید بسیار مراقب باشیم پرسپولیس و طرفداران از یکدیگر محروم نشوند.

همچنین لازم به یادآوری است که از موارد مورد تأکید کنفدراسیون فوتبال ورود تماشاگر طبق ظرفیت مشخص شده است. راهروها، راه پله ها و در کل مسیرهای عبور باید خالی از تماشاگران باشد. براین اساس می خواهیم با توجه به وجود امکان پیش فروش بلیت، با اعلام تکمیل ظرفیت، عزیزانی که پیروز به خریداری بلیت می شوند به هیچ وجه به سوی استادیوم حرکت ننمایند که این مسئله نه تنها حمایت از سرخپوشان نخواهد بود بلکه با ایجاد مسائل بعدی به پرسپولیس لطمه می زند.

تماشاگران پرسپولیس همچنین توجه داشته باشند که شاید برخی عوامل بخواهند شرایطی را فراهم آورند که با نقض موارد یادشده از روی عمد یا تحت تأثیر احساسات، موجبات محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران در بازی های بعدی را فراهم آورد. در این موارد لازم است با رعایت موازین قانونی و با پرهیز از درگیری، در همکاری با عوامل برگزاری مسابقه و نیروی انتظامی، از وقوع آن جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس خطاب به طرفداران در آستانه بازی با پاختاکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس خطاب به طرفداران در آستانه بازی با پاختاکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید