امروز چیا باید خبرنگاران: ازماشین لوکس طارمی تا پریدن شیاطین از روی نوزادان!

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، امروز چیا باید خبرنگاران؟: رئیس جمهور علی دایی را در اینستاگرام لایک کرد!

مراسم افطاری رئیس جهمور با حضور جمعی از ورزشکاران و مدیران حوضه ورزش در شب یکشنبه در سالن اجلاس سران برگزار گردید.

امروز چیا باید خبرنگاران: ازماشین لوکس طارمی تا پریدن شیاطین از روی نوزادان!

علی دایی فوتبالیست پیروز کشورمان و سرمربی ساپیا هم در این مراسم حضور داشت و بعد از مراسم عکسی از خود به همراه حسن روحانی در صفحه مجازی خاص خودش منتشر کرد.

که حسن روحانی هم با اکانت منتسب خود آن را لایک کرد!

امروز چیا باید وبلاگ پر زرق و برق؟: طارمی و مسلمان در ماشین های لوکس

آقای گل فصل گذشته که محبوبیتش بعد از گل برای تیم ملی و صعود به جام جهانی دو چندان شد و مثل قبل خوش درخشید و گل دوم را در دیدار ایران با ازبکستان را به ثمر رساند ؛بعد از تموم شدن اردو های تیم ملی و بازگشت به تهران با دیدار دوست صمیمی خود محسن مسلمان رفت . محسن مسلمان و مهدی طارمی جدا از این که در باشگاه پرسپولیس هم بازی هستند در خارج از گود بازی دوستان بسیار پایداری هستند.

در تصاویر زیر استوری های طارمی را مشاهده می کنید!

امروز چیا باید وبلاگ پر زرق و برق؟: فستیوال پریدن شیاطین از روی نوزدان!

می توانید حدس بزنید که کشور فستیوال پرتاپ گوجه فرنگی یا گاو بازی چیست؟ درست حدس زدید اینبار هم اسپانیا اما با یک فیستیوال عجیب و غریب تر از هر انچه دیدید!

در این فستیوال مرد هایی با لباس هایی شیطانی از روی بچه ها و نوزادان می پرند! به این فستیوال ال کلاچو یا پرش از روی نوزاد می گویند!

مهد این فستیوال شمال اسپانیا در شهر کاستریلو د مارسیا است بچه های که 12 ماه و یا بیشتر دارند روی یک تشک بزرگ دراز کشیده و این مردانی که لباس هایی به رنگ قرمز و زرد بر تن دارند از روی آنها می پرند.! اولین دوره این فستیوال به سال 1620 میلادی بر می گردد و گفته می گردد که این مراسم برای پاک کردن این نوزادان و بچه ها از هر گناه و آلودگی انجام می گردد!

خیلی جالب است که بدانید پاپ پیشین یا پاپ بندیکت شانزدهم از کشیشان اسپانیا خواسته بود تا از این مراسم دوری نمایند اما این فستیوال همچنان نزد مردم محبوب است.

اگر شما در کودکی یا کودکتان شانس این را نداشته باشید که این شیاطین در این مراسم از روی شما بپرند باید منتظر یه اتفاق بد در زندگی خود باشید .این گفته های مردمی است که در این مراسم شرکت می نمایند.

امروز چیا باید وبلاگ پر زرق و برق؟: مهران مدیری و دیدار با نوبخت!

مهران مدیری یکی از پیروز ترین مردان طناز که با کار های او چه در سینما و تلوزیون وچه در نمایش خانگی آشنا هستیم وآخرین کار او که ساخت برنامه دورهمی بوده به تازگی به اتمام رسیده است صبح 30 خرداد ماه با حضور در درفتر معاون رئیس جمهور آقای نوبخت دیدار صمیمانه ای در خصوص با هنر داشت.

لازم به ذکر است ؛ اولین فیلم سینمای مهران مدیری با نام ساعت 5 عصر در صف اکران عمومی است.

قبل از این هم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور از پشت صحنه سریال مهران مدیری بازدید نموده بود!

امروز چیا باید وبلاگ پر زرق و برق؟: واکنش سوپر استار به عکسش با روحانی!

محمد گلزار را که همه ما به خوبی می شناسیم سوپر استار پیروز و به تازگی خواننده سبک پاپ کشورمان در روز چهار شنبه 17 خرداد به دعوت ضیافت افطاری که رئیس جمهور کشور حسن روحانی تدارک آن را دیده بود رفت و با انتشار یک عکس از این هنرمند و حسن روحانی بازار حاشیه سازی و حرف و حدیث های مردم را داغ نموده است .این عکس که احتمالا شکار لحظه ها بوده است و بدون هیچ قصد و نظر خاصی گرفته شده است واکنش های نچندان خوبی را در فضای مجازی پخش نموده است.

و محمد رضاگلزار هم طی منتشر کردن این عکس و واکنش صریح عکسی از خود و حسن روحانی نسبت به این حاشیه سازی واکنش نشان داد و پستی جالب را منتشر کرد.

محمد رضا گلزار در اینستاگرامش نوشت:

در خصوص عکس با آقاى روحانى و برداشتها و تفصیلاتش واقعیتش اینه که کمال بى انصافى در خصوص من صورت گرفت چه از عمل پخشِ اون عکس توسط اون عکاس محترم که ده ها فرم عکس مناسبتر براى عرضه داشت چه اون همه هجمه و نظرهاى مرتبط به اون عکس توسط مخاطبین

اول / به اشتباه دستى که بالا بود و رنگ پیراهنى متفاوت با من داشت و انگشترى به دست داشت متعلق به من دونستند که با کمى دقت فقط کمى دقت می شد متوجه شد که اون دستِ من نیست و دستِ شخص کناریه

بعد گفتن حالا چى پس؟! بى حرف که نمى شه آهان این یکى دستِ گلزار چرا تو جیبشه ؟؟؟؟ زاویه ى سرش چرا اینجوره ؟؟؟؟؟

غافل از این که بى تردید احتمالاً اون حالت براى ثانیه اى بیش نبوده

واقعاً متأسفم ادب و احترام بارزترین خصیصه ى شخصیتى منه که نه تنها تمام کسانى که منو از نزدیک مى شناسند که کسانى که کوچکترین آشنایى با من دارند نیز به اون معترفند

این موضوع هیچ ربطى به محمدرضاى گلزار معروف نداره این موضوع ریشه در مبادى آداب بودن خانوادگى من داره این ریشه در تربیتى داره که ادب رو در تمامى مراحل زندگى من اصل نموده نه فرع

بعدشم من توى تمام این سالهاى شهرت از این معاشرتها و دیدارها که کم نداشتم یعنى این دوستان یک لحظه فکر نمى نمایند که محمدرضا گلزار آدابِ این گونه مراسم رو پس از این همه سال از اونا بهتر مى دونه؟؟؟!!!!

این دوستان واقعاً فکر مى کنن مودب تر از منن ؟؟؟!!! اینا که رفتار و ادبیاتشون با ماها چنینه با مردم و اطرافیانشون چطور تا مى کنن؟؟؟!!!! واقعاً متأسفم متأسفانه اوضاع خرابتر از این حرفاست

به این دوستان نکته اى رو یادآورى مى کنم که اعتقادمه اگه دنبال راه درستى براى رسیدن به پیروزیت در هر کدوم از مراحل زندگیشون هستن

فقط کافیه در اینطور رفتار ، اظهارِ نظر و قضاوتهاشون در خصوص دیگران تجدیدنظرِ جدى بکنن

ریشه ى همه ى ناکامى ها اینگونه بدخواهى هاستو بس همین

Baclofen, sold under the brand name Lioresal among others, is a medication used to treat baclofen tablets buy. Buy Baclofen for cheap! You can choose any of the medications for acceptable price †there is also cheap Baclofen available online. Cheap baclofen online! Order Baclofen Online! Buy Medications at Special Internet Prices!

منبع: بدونیم

به "امروز چیا باید خبرنگاران: ازماشین لوکس طارمی تا پریدن شیاطین از روی نوزادان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز چیا باید خبرنگاران: ازماشین لوکس طارمی تا پریدن شیاطین از روی نوزادان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید