انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی خراسان شمالی تشکیل شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، معاون گردشگری خراسان شمالی از تشکیل انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی، بین راهی و سفره خانه های سنتی استان اطلاع داد.

انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی خراسان شمالی تشکیل شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی کاظمی 30 بهمن ماه 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: تا به امروز دو انجمن حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی و راهنمایان گردشگری استان تشکیل شده و واحدهای پذیرایی به عنوان سومین انجمن حرفه ای حوزه گردشگری خراسان شمالی به تازگی فعالیت خود را شروع نموده است.

او اضافه نمود: تمامی فعالان گردشگری دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می توانند در جهت حفظ حقوق و منافع قانونی خود، بهبود وضع مالی و اجتماعی، همکاری و همیاری در جهت پیشبرد اهداف گردشگری، تصدی گردی امور قابل واگذاری و... با رعایت ضوابط و مقررات نسبت به تشکیل انجمن حرفه ای اقدام نمایند.

معاون گردشگری این استان با اشاره به اینکه تشکیل انجمن حرفه ای واحدهای اقامتی استان در برنامه بعدی است، مطرح کرد: بسترسازی به منظور استفاده از ظرفیت فعالان بخش غیردولتی در پیشبرد اهداف توسعه ای صنعت گردشگری و آموزش تخصصی و افزایش سطح مهارت و کارایی مسئولان این حوزه ازجمله اهداف تشکیل انجمن های حرفه ای است.

منبع: میراث آریا

به "انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی خراسان شمالی تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی خراسان شمالی تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید