بازیگر ایرانی جایزه بهترین بازیگر زن فیلم پکن را کسب کرد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، پکن- خبرنگاران- فروغ قجابگلی بازیگر ایرانی فیلم تهران، شهر عشق ساخته علی جابر انصاری، عنوان بهترین بازیگر زن نهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن را کسب کرد و جایزه تیان تان (کاخ آسمانی) این جشنواره را از آن خود کرد.

بازیگر ایرانی جایزه بهترین بازیگر زن فیلم پکن را کسب کرد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق نهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن از 24 تا 31 فروردین ماه امسال با حضور مجید مجیدی به عنوان داور و فیلم های ایرو و تهران، شهر عشق به عنوان نامزد بخش رقابتی این جشنواره برگزار گردید.

در مجموع 775 فیلم از 85 کشور و منطقه جهان درخواست نامزدی جوایز تیان تان (کاخ آسمانی) این جشنواره را نموده بودند که در نهایت فروغ قجابگلی به خاطر بازی در نقش مینا توانست جایزه تیان تان را از آن خود کند.

تهران شهر عشق طنز تلخ اجتماعی در خصوص سه شخصیت است که با وجود هیاهوی بی حد و حصر، احساس تنهایی می نمایند و در راه پر کردن این تنهایی به شناخت عمیق تری از ابرشهر تهران و وجود خودشان می رسند. داستان های این سه شخصیت به طور موازی پیش می رود و در نهایت هر سه نفر مصمم تر و با درک عمیق تری از خود در هیاهوی تهران به راهشان ادامه می دهند.

پیش از این نیز فیلم سینمایی تهران شهر عشق اولین فیلم سینمایی علی جابر انصاری جایزه ویژه هیأت داوران جوان جشنواره صوفیه بلغارستان را کسب نموده بود.

جشنواره بین المللی فیلم پکن در سال های اخیر نه تنها در رده برترین جشنواره های فیلم آسیا قرار گرفته بلکه جزء سه جشنواره مهم بین المللی فیلم جهان نیز به حساب می آید.

جشنواره بین المللی فیلم پکن از سال 2011 کار خود را شروع نموده و با حمایت دولت چین برگزار می گردد.

**آساق**1904**

منبع: ایرنا

به "بازیگر ایرانی جایزه بهترین بازیگر زن فیلم پکن را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر ایرانی جایزه بهترین بازیگر زن فیلم پکن را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید