بازی آسانی مقابل پارس جم نداریم، برنامه ویژه ذوب آهن برای جام حذفی

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، علیرضا منصوریان یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان گفت: فردا بازی آسانی را مقابل پاس جنوبی جم نداریم ولی تلاش داریم که به پیروزی برسیم.

بازی آسانی مقابل پارس جم نداریم، برنامه ویژه ذوب آهن برای جام حذفی

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم طی هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است ادامه داد: بازیکنان مصدوم ما رسیده اند و با تیم تقریبا تکمیلی اینا هستیم و تلاش داریم که بتوانیم در وقت قانونی مسابقه پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اینکه کمالوند گفته پارس جم با ذخیره هایش وارد زمین خواهد شد افزود: تیم ما اصلی و فرعی ندارد و با 25 بازیکن لیگ را شروع کرده ایم و در ادامه هم با اضافه شدن پنج بازیکن جوان جدید با 30 بازیکن کار را سرانجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه جام حذفی برای ما فوق العاده جدی است گفت: بهترین نفراتمان را فردا بازی خواهیم داد چراکه جام حذفی میانبری برای رسیدن به لیگ قهرمانان است و می توان با چند بازی مجوز حضور در لیگ قهرمانان را گرفت.

منصوریان با بیان اینکه دغدغه ما برگشت خلعتبری بوده است، شرح داد: دو بازیکن ما مقابل استقلال برگشتند و بازی کردند و خلعتبری و حدادی فر خیلی با کیفیت و مثل دو جوان پرانرژی هستند.

وی با اشاره به اینکه بازی سخت و پایاپایی با پارس جنوبی داریم و بازی فردا از آن بازی هاست که روند بازی در یک لحظه تغییر می کند گفت: مسابقات فشرده است و تلاش داریم تا بهترین امتیازات را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی آسانی مقابل پارس جم نداریم، برنامه ویژه ذوب آهن برای جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی آسانی مقابل پارس جم نداریم، برنامه ویژه ذوب آهن برای جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید