بالوتلی بازی با یوونتوس را هم از دست داد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، خبرنگاران: باشگاه میلان گفت علیه حکم محرومیت 3 جلسه ای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا برای ستاره ایتالیایی خط حمله این تیم فرجام خواهی نخواهد کرد.

بالوتلی بازی با یوونتوس را هم از دست داد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا روز گذشته ماریو بالوتلی، مهاجم میلان را به خاطر جنجالی که در سرانجام بازی یکشنبه شب این تیم مقابل ناپولی به راه انداخت سه جلسه محروم کرد اما سران این تیم قصد ندارد به این حکم اعتراض نمایند.

بالوتلی در سرانجام آن بازی با داور وارد مشاجره شد و برای نشان دادن اعتراض خود به نحوه قضاوت وی از الفاظ توهین و تهدید آمیز استفاده کرد تا با دریافت کارت زرد دوم خود با کارت قرمز روبرو گردد اما این کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا برای مجازات ستاره پیشین منچسترسیتی به یک جلسه محرومیت بسنده نکرد و او را از 3 بازی بعدی میلان در سری A محروم کرد.

به دنبال صدور این حکم سایت باشگاه میلان با انتشار بیانیه ای اظهار داشت اقدامی جهت کم کردن محرومیت ستاره جنجالی خود انجام نخواهد داد. در این بیانیه آمده است: باشگاه میلان اعلام می نماید که قصد هیچ گونه اعتراضی به حکم محرومیت ماریو بالوتلی ندارد و اقدامی برای لغو آن انجام نخواهد داد.

به واسطه حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، سوپرماریو نه تنها بازی فرداشب تیمش برابر بولونیا در هفته پنجم کالچو را از دست می دهد بلکه در 2 بازی بعدی قرمز و مشکی پوشان مقابل تیم های سمپدوریا و یوونتوس هم غایب خواهد بود.

بالوتلی با 3 گلی که در این فصل برای میلان به ثمر رسانده، بهترین گلزن این تیم تا هفته چهارم سری A است.

منبع: تسنیم

به "بالوتلی بازی با یوونتوس را هم از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالوتلی بازی با یوونتوس را هم از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید