با فراهم کردن لوازم فراوری شاهد رونق فراوری و بهبود وضعیت معیشت باشیم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام سال رونق فراوری، ابراز امیدواری کرد که با فراهم کردن لوازم فراوری در سال جدید شاهد رونق فراوری و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت باشیم.

با فراهم کردن لوازم فراوری شاهد رونق فراوری و بهبود وضعیت معیشت باشیم

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با وبلاگ پر زرق و برق، با بیان اینکه ضرورت اول کشور در شرایط حاضر، موضوعِ اقتصاد و معیشت مردم است، اظهار کرد: برای دستیابی به ثبات مالی و بهبود معیشت، توجه به فراوری و رونق فراوری از مهمترین مسائلی است که موجب افزایش و اعتبار ارزش پول ملی، بالا رفتن قدرت خرید و افزایش اشتغال در کشور خواهد شد.

وی افزود: به باور بسیاری از کارشناسان مالی رسیدن به این مهم از راستا توجه ویژه به عوامل انسانی و توانمند نمودن صنایع و تجهیز آن به فناوری های روز جهان محقق خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید نمود: نام گذاری سال 1398 از سوی رهبری معظم انقلاب نیز با عنوان سال رونق فراوری حکایت از توجه ایشان به لزوم کوشش همگانی برای برطرف مسائل و مسایل معیشتی و مالی کشور است.

ذوالقدر در انتها افزود: امیدوارم همانطور که ریاست محترم جمهور درپیام نوروزی خود بیان داشتند با همت مضاعف و عزمی ملی بتوانیم دست در دست هم و با پرهیز از تفرقه و با وحدت کلمه که همیشه مورد تاکید امام رضوان الله تعالی علیه به مسئولین و ملت بود، با فراهم نمودن لوازم فراوری در سال جدید شاهد رونق فراوری و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم عزیز ایران اسلامی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با فراهم کردن لوازم فراوری شاهد رونق فراوری و بهبود وضعیت معیشت باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با فراهم کردن لوازم فراوری شاهد رونق فراوری و بهبود وضعیت معیشت باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید