برپایی نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی در بردخون

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، نمایشگاه دست سازه ها و بازارچه کارآفرینی دانش آموزان در دبیرستان شهید نجات الهی شهر بردخون از توابع شهرستان دیر برپا شده است.

برپایی نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی در بردخون

به گزارش، در نمایشگاه دست سازه ها و بازارچه کارآفرینی، غرفه هایی با عنوان توربافی، گل، اشیاء قدیمی، نرم افزار و سخت افزار، دست بافته ها، صدف سازی، نمدبافی، کار با چوب، قالب های گچی، معرق کاری، بافتنی، انواع بذر و محصولات کشاورزی، صنایع دستی، سلامت، پژوهش و بچه های انقلاب وجود دارد.

این نمایشگاه به مدت یک هفته برپاست.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون آیین شروع فعالیت نمایشگاه دست سازه ها و بازارچه کارآفرینی دانش آموزان، گفت: مدارس در ایام دهه فجر شور و حال خاصی دارند و کوشش می نمایند سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.

ظهیر محمودی با بیان اینکه جهاد علمی و توجه به تحصیل دانش آموزان در اولویت است، اضافه نمود: مهارت آموزی و کارآفرینی در مدارس مقدمه دستیابی به خودکفایی مالی است.

وی مطرح نمود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در مدارس، بستر مناسبی برای فعالیت بیشتر دانش آموزان در زمینه خوداشتغالی و کارآفرینی ایجاد می نماید و فرهنگ خودکفایی و خوداتکایی را به آنان به عنوان مدیران آینده جامعه منتقل می سازد.

مسئول نمایشگاه نیز گفت: هدف از ایجاد این بازارچه آشنایی دانش آموزان با انواع مشاغل و نیازسنجی، شناسایی توانایی دانش آموزان، آموزش کار جمعی و همکاری در فعالیت ها و در نهایت کسب روزی است.

علی عدالت خواه اضافه نمود: راه اندازی این بازارچه در مدرسه برای بهره وری از درس کار و فناوری، آشنایی دانش آموزان با کسب و کار، افزایش روحیه فراوری در دانش آموزان، آشنایی با خلاقیت و توانایی های دانش آموزان و عملی کردن داشته های دانش آموزان از کتاب کار و فناوری برگزار شده است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برپایی نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی در بردخون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی در بردخون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید