برگ برنده استقلال تاجیکستان در ملاقات با پرسپولیس از نگاه سرمربی تیم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان می گوید که از پرسپولیس شناخت کافی دارند و برای پیروزی گام به میدان می گذارند.

برگ برنده استقلال تاجیکستان در ملاقات با پرسپولیس از نگاه سرمربی تیم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، موبین ارگاشف در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران گفت: این مسابقه، رویدادی عظیم برای کشور ماست و برای اولین بار در تاریخ فوتبال تاجیکستان، ملاقاتی در این سطح در کشورمان برگزار خواهد شد. درباره این مسابقه بسیار انگیزه داریم و امیدوار به کسب نتیجه خوبی هستیم.

وی با اشاره به غایبان تیمش در این مسابقه توضیح داد: متأسفانه آندری میشچنکو و روستم یتیموف نمی توانند در این بازی به ما یاری نمایند. حریف قدرتمندی داریم که در سال های 2018 و 2020 به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. بازی های پرسپولیس را آنالیز نموده ایم و اطلاعات کافی از این تیم داریم.

سرمربی استقلال تاجیکستان درخصوص اینکه طرفداران این تیم می توانند مسابقه را از نزدیک دیدن نمایند، گفت: برگ برنده ما در این مسابقه، طرفداران هستند که حمایت زیادی از ما خواهند کرد. با یاری آنها امیدواریم پیروز شویم.

تیم های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران از ساعت 19:30 فردا (سه شنبه)، در استادیوم ملی تاجیکستان و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگ برنده استقلال تاجیکستان در ملاقات با پرسپولیس از نگاه سرمربی تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ برنده استقلال تاجیکستان در ملاقات با پرسپولیس از نگاه سرمربی تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید