بسته خبری پرسپولیس: دو ملی پوش میهمان برانکو

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، برخی بازیکنان پرسپولیس که از ملاقات با طارمی خوشحال بودند، به شوخی با او پرداختند و به این بازیکن گفتند: خوب شد پنجره جابجایی را بستند وگرنه باز شایعه می شد می خواهی به پرسپولیس برگردی.

بسته خبری پرسپولیس: دو ملی پوش میهمان برانکو

اتفاق عجیب: پرسپولیس در زمین اصلی تمرین کرد

پرسپولیسی ها ظهر روز یکشنبه وارد دوحه شدند و همان شب تمرین شان را در ورزشگاه اصلی یعنی محل انجام مسابقه برگزار کردند. پرسپولیس در تمرین ماقبل آخر در ورزشگاه جاسم بن حمد که ورزشگاه اختصاصی باشگاه السد است حاضر شد و تمرین کرد اما در تمرین دوشنبه شب به زمین تمرینی مجاور با ورزشگاه محل مسابقه رفت و آنجا تمرین کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معمولا تمرین روز قبل از مسابقه در ورزشگاه اصلی برگزار می شود اما پرسپولیس این کار را انجام نداد. مشخص نیست این مساله به خاطر مسائل امنیتی از سوی کادر فنی پرسپولیس اعمال شده یا محدودیت های ساعات تمرینی باعث شد تا چنین اتفاقی رخ بدهد.

ملاقات طارمی و گنجی با برانکو

پرسپولیس که به قطر رفت تا با السد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا رقابت کند، دوشنبه شب میزبان دو بازیکن ایرانی بود. مهدی طارمی و مرتضی پورعلی گنجی بازیکنان تیم های الغرافه و العربی در اردوی پرسپولیس حضور پیدا کردند. این دو بازیکن علاوه بر بازیکنان پرسپولیس با برانکو هم دیدار کرده و برای سرخ پوشان در بازی مقابل السد قطر آرزوی موفقیت کردند.

مهدی طارمی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داراست، با برخی بازیکنان شوخی کرد و برای دقایقی جو اردو را تحت تأثیر قرار داد. برخی بازیکنان پرسپولیس که از ملاقات با طارمی سرحال به نظر می رسیدند، به شوخی با او پرداختند و به این بازیکن گفتند: خوب شد پنجره جابجایی را بستند وگرنه باز شایعه می شد می خواهی به پرسپولیس برگردی! حضور طارمی در اردو های پرسپولیس در قطر، همواره با شایعاتی مثل احتمال بازگشت او به جمع سرخپوشان همراه است.

در جابجایی زمستانی شایعه بازگشت طارمی به پرسپولیس شنیده شد. برانکو هم تأکید کرد که به سبک بازی این مهاجم علاقه مند است اما در نهایت طارمی در الغرافه ماند و ماریو بودیمیر کروات پیراهن پرسپولیس را پوشید.

11

منبع: ایران ورزشی

به "بسته خبری پرسپولیس: دو ملی پوش میهمان برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس: دو ملی پوش میهمان برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید