بوفون: از شکست برابر برزیل راضی تر از پیروزی برابر ژاپن هستم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، خبرنگاران: سنگربان تیم ملی ایتالیا ادعا کرد آتزوری در شب شکست برابر میزبان جام کنفدراسیون ها نمایش بهتری را نسبت به بازی های قبلی خود در این تورنمنت ارائه نموده است.

بوفون: از شکست برابر برزیل راضی تر از پیروزی برابر ژاپن هستم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، جان لوئیجی بوفون پس از شکست 4 بر 2 تیم ملی ایتالیا در آخرین بازی از مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها به روزنامه گازتادلواسپورت گفت: ممکن است متناقض به نظر برسد اما من از عملکرد تیمم در شکست برابر برزیل راضی تر از پیروزی برابر ژاپن هستم. ما یک بازی عجیب را باختیم، چون که آغاز بدی داشتیم و برزیل موقعیت های اندکی برای پیش افتادن در نتیجه بازی داشت. آنها فقط از روی ضربات آغاز مجدد توانستند گل اول شان را بزنند و که این گل هم ظاهرا آفساید بوده است.

بوفون ادامه داد: در نیمه دوم ما و برزیل در یک سطح بازی کردیم، شخصیت تیم مان را نشان دادیم و به خاطر 2 حادثه باختیم. چیزی که این بازی در انتها به ما گفت این بود که برزیل یکی از بخت های قهرمانی این تورنمنت است اما ما هم حرف هایی برای گفتن داریم. ما موقعیت هایی خوبی داشتیم و 2 گل زدیم و این به ما اعتمادبه نفس داد. در جریان بازی با برزیل ما هنوز هم تحت تاثیر بازی شوک آوری که چند روز پیش برابر ژاپن انجام دادیم، قرار داشتیم.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس به هم تیمی هایش هشدار داد اگر می خواهند شانسی برای قهرمانی جام کنفدراسیون ها داشته باشند، فکری برای کم کردن آمار گل های خورده خود نمایند.

وی اضافه نمود: من واقعا امیدوارم که راهی برای کم کردن تعداد گل های خورده پیدا کنیم. خوردن این همه گل با ذات فوتبال ما منافات دارد اگرچه برخی از آنها در موقعیت های مشکوک به ثمر رسیده اند. با کمی تمرکز بیشتر از سوی همه بازیکنان این تعداد گل خورده به نصف کاهش پیدا می نماید.

بوفون در پایان به بازی بعدی تیمش در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها اشاره ای داشت و اظهار داشت: امیدواریم که اسپانیا مانند همان تیم یک سال پیش نباشد و همینطور ما نسبت به فینال یورو 2012 بهتر شده باشیم. چطور می گردد این تیم را متوقف کرد؟ نمی دانم.

منبع: تسنیم

به "بوفون: از شکست برابر برزیل راضی تر از پیروزی برابر ژاپن هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: از شکست برابر برزیل راضی تر از پیروزی برابر ژاپن هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید