تبریزی بیشتر کوشش کند، استقلال به دور بعد صعود می نماید

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق علیرضا اکبرپور در حاشیه دیدار استقلال برابر نفت مسجد سلیمان که منجر به پیروزی آبی پوشان شد، گفت: استقلال می توانست به دو گل دیگر هم دست پیدا کند اما با بدشانسی موقعیت های خود را از دست داد اما با این تک گل هم سه امتیاز حساس را به دست آورد و حالا یک پله در جدول صعود نموده است.

تبریزی بیشتر کوشش کند، استقلال به دور بعد صعود می نماید

وی اضافه نمود: آبی پوشان نیمه اول عملکرد بهتری داشتند اما کمی در نیمه دوم افت نموده و تا حدودی اجازه دادند تا نفتی ها به دروازه نزدیک شوند اما با هوشیاری حسین حسینی بهترین موقعیت نفت از بین رفت و این تیم بازنده تهران را ترک خواهد نمود.

مهاجم پیشین استقلال درباره بازیکنان خارجی استقلال، توضیح داد: هر سه خارجی عملکرد خوبی داشتند. مطمئن باشید هرچه از زمان بازی ها بگذرد آنها بیشتر با بازیکنان هماهنگ خواهند شد و می توانند یاری مؤثری به استقلال نمایند. البته مرتضی تبریزی هم برای حضور در ترکیب باید بیشتر کوشش کند.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که آیا آبی پوشان می توانند در لیگ قهرمانان به دور بعد صعود نمایند؟ گفت: سال گذشته استقلال چنین شرایطی داشت و در گروه سختی قرار گرفته بود و اعتقاد دارم می تواند سال جاری هم به دور بعد صعود کند. استقلال همواره در لیگ قهرمانان در گروه های سخت قرار می گیرد ولی مطمئناً می تواند به دور بعد صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تبریزی بیشتر کوشش کند، استقلال به دور بعد صعود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریزی بیشتر کوشش کند، استقلال به دور بعد صعود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید