جمعیت زنان مسلمان نواندیش در چارچوب رویکرد کلی اصلاحات وارد انتخابات می گردد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: ما برای حضور در انتخابات در چارچوب رویکرد کلی اصلاح طلبان عمل خواهیم کرد اما در صدف استراتژی های مختلفی را برای حضور قدرتمندانه زنان در انتخابات آنالیز می کنیم.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش در چارچوب رویکرد کلی اصلاحات وارد انتخابات می گردد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، فاطمه راکعی طی سخنانی در ابتدای نشست استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش با بیان اینکه از اقدامات خوب و دموکراتیک این سال ها، تشکیل نهادهایی مانند شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و گروه صدف است که پیوند بین مردم و حاکمیت را ایجاد می نماید، تاکید نمود: همه باید برای تقویت و انسجام بیشتر این نهادها بکوشیم.

وی اضافه کرد: رویکرد جمعیت زنان مسلمان نواندیش پرهیز از هرگونه افراط و تفریط است و از کلیشه هایی که به نام اسلام و بدون در نظر دریافت زمان و مکان مطرح می گردد، رویگردان است.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش توضیح داد: ما ضمن آن که حل مسائل همه زنان جامعه را در دستور کار خود داریم و برای آن کوشش می کنیم، در چارچوب نظرات امام راحل و براساس ارزش های اسلام یعنی عدالت، برابری و فقدان هرگونه تبعیض راهمان را ادامه می دهیم.

راکعی در انتها به استراتژی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات اشاره نمود و گفت: ما نیز در چارچوب رویکرد کلی اصلاح طلبان عمل خواهیم کرد اما در صدف استراتژی های مختلفی را برای حضور قدرتمندانه زنان در انتخابات آنالیز می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جمعیت زنان مسلمان نواندیش در چارچوب رویکرد کلی اصلاحات وارد انتخابات می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعیت زنان مسلمان نواندیش در چارچوب رویکرد کلی اصلاحات وارد انتخابات می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید