حمله کاسیاس به قلعه پرتغالی ها؛ از کی روش تا مورینیو

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، دروازه بان سابق رئال مادرید در یک گفتگوی جالب کنایه های آشکار به مربیان پرتغالی سابق خود زده است؛ از کی روش گرفته تا مورینیو.

حمله کاسیاس به قلعه پرتغالی ها؛ از کی روش تا مورینیو

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق ، ایکر کاسیاس دروازه بان سابق رئال مادرید این روزها در لیگ پرتغال حضور دارد. گلر اسطوره ای سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید که نزدیک به دو دهه مرد اول دروازه تیم ملی و رئال مادرید بود و بازوبند کاپیتانی هر دو تیم را به بازو بست و چمدانی از افتخارات را به خانه برد؛ از لالیگا و لیگ قهرمان اروپا گرفته تا یورو و جام جهانی. کاسیاس این روزها در پرتغال و در برزگترین تیم باشگاهی این کشور آخرین روزهای بازیگری اش را سپری می نماید و آرام آرام به خط خاتمه و لحظه خداحافظی نزدیک می گردد.

او در یک گفتگوی جذاب در پرتغال درباره مربیان مهم پرتغالی که در زندگی اش با آنها کار نموده، صحبت نموده. دو مربی بزرگ و نامدار پرتغالی یعنی کارلوس کی روش و ژوزه مورینیو در این سالها روی نیمکت رئال مادرید نشسته اند و عجیب اینکه هر دو ناکام بوده اند و البته بیش و کم با کاسیاس به مشکل برخورده اند. کاسیاس در یک گفتگوی مفصل به جزئیاتی درباره روابط و خاطرات پر فراز و نشیبش با این دو مربی پرتغالی اشاره و از آن به عنوان تاریک ترین دوران زندگی حرفه ای اش یاد می نماید.

کاسیاس آخرین ماه های فصل 04-2003 را ناراحت کننده ترین دوران حضورش در این تیم دانست همان دورانی که کارلوس کی روش سرمربی فعلی ایران، روی نیمکت کهکشانی ها می نشست. کاسیاس درباره ناراحت کننده ترین دوران حضورش در این تیم گفت: آخرین ماه های فصل 04-2003 را به یاد دارم. آن موقع ناراحت کننده ترین دوره حضورم در رئال مادرید بود.

راهنمایی رئال مادرید در آن فصل، بر عهده کارلوس کی روش بود. همچنین، کاسیاس که با نظر مورینیو نیمکت نشین شد و ترجیح داد آن موقع سکوت کند، اکنون درباره این موضوع گفت: اگر یک بار دیگر به آن دوران برگردم، برابر مورینیو جور دیگری رفتار می کنم و سکوت نمی کنم. من آن موقع به خاطره ارزش پیراهن باشگاه، ترجیح دادم سکوت کنم.

ماجرای کاسیاس و مورینیو از جایی آغاز شد که کاسیاس در ژانویه 2013 با مصدومیت از ناحیه دست روبرو شد و دو ماه خانه نشین شد. رئال مادرید در آن موقع، دیگو لوپس، دروازه بان سویا را به خدمت گرفت و حتی وقتی کاسیاس بهبود یافت نیز مورینیو باز هم به لوپس میدان داد و بعد از رفتن مورینیو و آمدن آنچلوتی نیز کاسیاس در فصل اول به ترکیب رئال برنگشت.

ژوزه مورینیو سرمربی سابق رئال مادرید پاسخ کاسیاس را داد و گفت: به نظر می رسید این مصاحبه با کسی باشد که به انتهای دوران فوتبال خود رسیده است. درباره این که او روبروی من قرار نگرفت، باید بگویم که دروغ است. او روبروی من نهاده شد آن هم به شیوه خودش. هیچ کس نمی توانست بهتر از او به شیوه کاسیاس روبروی من قرار بگیرد، یعنی به شکلی مخفیانه.

12

منبع: ایران ورزشی

به "حمله کاسیاس به قلعه پرتغالی ها؛ از کی روش تا مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله کاسیاس به قلعه پرتغالی ها؛ از کی روش تا مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید