خوزستان، تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت های بین المللی وهبی امره ترکیه اعزام می گردد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت های بین المللی وهبی امره ترکیه اعزام می گردد.

خوزستان، تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت های بین المللی وهبی امره ترکیه اعزام می گردد

مهرزاد اسفندیاری فر در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ پر زرق و برق در اندیمشک گفت: تیم ملی کشتی فرنگی آماده حضور در رقابت های قهرمانی آسیا بوده و سعی داریم با تمام توان در این رقابت ها شرکت کنیم.

وی جام بین المللی تختی را یک فرصت مناسب برای کسب تجربه کشتی گیران کشور دانست و گفت: تیم ملی پیش از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در تورنمنت بین المللی وهبی امره ترکیه و رقابت های جایزه بزرگ مجارستان حضور پیدا می نماید.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که رقابت های بین المللی وهبی امره ترکیه 12 تا 14 بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد، مطرح نمود: رقابت های جایزه بزرگ مجارستان نیز اسفندماه سال جاری برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: جام بین المللی تختی رقابت های بین المللی وهبی امره ترکیه و مجارستان برای مشخص نفرات و ورزشکاران تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا مؤثر است و سعی داریم با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کنیم.

اسفندیاری بیان نمود: رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی کشور چین و در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می گردد و با توجه به حضور چهره های جوان و با انگیزه در رقابت های پیش رو و هم چنین اردوهای تیم ملی به دنبال ثبت بهترین نتیجه ممکن هستیم.

وی با اشاره به برگزاری جام بین المللی تختی به میزبانی شهرستان اندیمشک گفت: روند برگزاری این مسابقات مطلوب است و اندیمشک میزبان شایسته این رقابت ها بوده و حضور پرشور جوانان اندیمشک در سالن محل مسابقات، بیانگر ظرفیت و علاقه مردم این شهر به ورزش کشتی است.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد: امیدواریم با احداث سالن 5 هزار نفری و آموزشگاه کشتی اندیمشک به زودی این شهرستان از رقابت های مختلف ورزشی و بین المللی کشتی پذیرایی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خوزستان، تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت های بین المللی وهبی امره ترکیه اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت های بین المللی وهبی امره ترکیه اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید