دنیزلی: تراکتور امروز به هدفش رسید، بازیکنان پاس خیلی جنگجو بودند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سرمربی تیم تراکتور گفت: بازی امروز مقابل پاس همدان کاملا رقابتی بود. ما امروز به هدفی که داشتیم رسیدیم.

دنیزلی: تراکتور امروز به هدفش رسید، بازیکنان پاس خیلی جنگجو بودند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پر زرق و برق مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور پس از برد این تیم مقابل پاس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در نشست خبری بعد از این دیدار تیمش گفت: بازی های جام حذفی همیشه سخت است و مهم نیست رقیب کیست؟ بازی امروز کاملا رقابتی بود. ما امروز به هدفی که داشتیم رسیدیم.

وی ادامه داد: تیم رقیب خیلی جنگجو بود و خوب بازی کردند. اگر به همین شکل در بقیه بازی ها به میدان بروند خیلی زود به لیگ برتر می رسند. امروز بازیکنانی را به زمین فرستادم که شانس زیادی برای بازی در لیگ برتر نداشتند.

سرمربی تیم تراکتور در مورد اینکه بعد از اینکه تیمش گل خورد عقب نشینی کرد افزود: این مسائل به موارد روانی بستگی دارد و تیم ها در این شرایط کمی عقب می کشند. بالاخره موقعیت پنالتی که برای حریف به وجود آورد جو حساسی را در استادیوم به وجود آورد.

دنیزلی در مورد تماشاگران و جو استادیوم شرح داد: به هر حال هواداران دو تیم از تیم های خود استقبال کردند. تماشاگران همدانی خوب هستند، اما در نیمه اول و دوم سنگ هایی به داخل زمین انداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دنیزلی: تراکتور امروز به هدفش رسید، بازیکنان پاس خیلی جنگجو بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی: تراکتور امروز به هدفش رسید، بازیکنان پاس خیلی جنگجو بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید