راه اندازی پایگاه داده دولت برزیل برای همه اتباع این کشور

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، دولت برزیل در اقدامی بی سابقه یک پایگاه داده جامع را برای دسترسی به اطلاعات تمامی اتباع این کشور راه اندازی خواهد نمود.

راه اندازی پایگاه داده دولت برزیل برای همه اتباع این کشور

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ پر زرق و برق به نقل از زددی نت، دولت برزیل میخواهد برای تسهیل ارائه خدمات به مردم و یکپارچه سازی سامانه های دیجیتال خود یک پایگاه داده جامع راه اندازی کند که اطلاعات بیش از 200 میلیون نفر از ساکنان این کشور به وسیله آن در دسترس باشد.

دولت برزیل از جمله دیگر اهداف اجرای این طرح را ارتقای سیاست گذاری عمومی و تسهیل به اشتراک گذاری اطلاعات میان اداران دولتی عنوان نموده است. قرار است اطلاعات جمع آوری شده از این طریق تاحد امکان و به طور گسترده به اشتراک گذارده گردد.

مقامات این کشور وعده داده اند این پایگاه داده با امنیت کامل طراحی می گردد و حریم شخصی مردم این کشور نیز محفوظ باقی می ماند. البته هماهنگ سازی عملکرد سازمان های مختلف دولتی در این زمینه و ایمن سازی همه فعالیت های آنها کار ساده ای نخواهد بود.

به وسیله این پایگاه داده اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس افراد،اسامی والدین، شناسه تامین اجتماعی، اطلاعات شغلی افراد و غیره قابل دسترس خواهد بود. همچنین قرار است اثر انگشت تمامی اتباع برزیل در این پایگاه داده ثبت گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "راه اندازی پایگاه داده دولت برزیل برای همه اتباع این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پایگاه داده دولت برزیل برای همه اتباع این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید