سرطان، تنها دلیل دوری ساناک از استقلال

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، محمد نوری فر، معاون سابق ارتباطات باشگاه استقلال درباره جدایی ساناک به نکاتی اشاره می نماید که باشگاه استقلال به آن بی توجه بوده و در رسانه ها نیز هیچ کس پیگیر نشده است.

سرطان، تنها دلیل دوری ساناک از استقلال

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق ، چند روز قبل از اردوی پیش فصل استقلال در ترکیه به جیری ساناک خبر می دهند که مادرش بیمار است و او باید فوری به چک برگردد. ساناک از باشگاه استقلال طلب پاسپورتش را می نماید اما به او می گویند که به دلیل مسئله مالیاتی، فعلا نمی تواند از ایران خارج گردد و باید صبر کند.

طی چند ساعت مشکل حل می گردد اما در ساعتهای انتظار یک اتفاق تلخ رخ می دهد. شدت استرس منجر به خونریزی بینی ساناک می گردد. (شاید ممنوع الخروجی برای ما که در ایران هستیم، طبیعی است اما خارجی ها این طور فکر نمی نمایند.)

در بازگشت به چک، او به پزشک معالجش مراجعه می نماید. متاسفانه خبردار می گردد که بیماری کهنه او دوباره فعال گردیده. دستیار محبوب و مقبول شفر در بین بازیکنان استقلال سالها قبل به بیماری سرطان ابتلا پیدا کرد اما بهبود یافته بود. حالا دوباره پزشکان به او گفتند که نباید تحت استرس باشد و به همین خاطر فعلا اجازه نمی دهند که او به زمین فوتبال برگردد.

برخلاف شایعاتی که شنیده گردیده، ساناک در این مدت که از ایران رفته با وینفرد شفر در ارتباط بوده و حتی به طور آنلاین آنالیزی از تیم السد قطر در اختیار کادرفنی استقلال قرار داده بود.

بخشی از مصاحبه ساناک با گروه رسانه ای idnes جمهوری چک در اوایل خرداد 97

سوال: سن 17 سالگی، شما گرفتار سرطان شدید. پزشکان حدس می زدند حداکثر یک سال زنده بمانید. در حین انجام شیمی درمانی، شما لیسانس مربیگری خود را گرفتید. چون می خواستید به فعالیتی خوب بعد از دوران حضور در برلین ادامه دهید. چطور چنین چیزی در ایام جوانی روی مراحل بعدی زندگی شما تاثیر گذاشت؟

جواب: من بلوغی کلاسیک نداشتم و وضعیت به گونه ای بود که وارد فاز دیگری از زندگی شدم. تجربه خشنی بود. اطلاعات مربوط به تومور در اوایل دهه 90 به حد و اندازه حال نبود .اوضاع فرق می کرد. در ایران برخی درگیر این بیماری هستند و من کوشش کردم که بر این بیماری غلبه کنم. آنچه برایم رخ داد را به عنوان یک موهبت در نظر می گیرم. چون معتقدم آدم باید بجنگد و به خودش ایمان داشته باشد.

سوال: با کدام باشگاه ها یا مربیان ارتباط صمیمانه و نزدیکی دارید؟

جواب: از وقتی که جوان بودم و در اونیون برلین توپ می زدم، با بارسلونا تماس داشتم. خوشحال می شدم که در اسپانیا برای این تیم بازی کنم اما 14 روز قبل از رفتن به آنجا، فهمیدم که دچار سرطان هستم.

منبع: کانال محمد نوری فر، مدیررسانه ای سابق استقلال

390 - 10

منبع: ایران ورزشی

به "سرطان، تنها دلیل دوری ساناک از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرطان، تنها دلیل دوری ساناک از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید