سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: بهترین بازیکنان دنیا را دارم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، عباس هاشم پور می گوید بهترین بازیکنان دنیا را در رشته فوتبال ساحلی در اختیار دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: بهترین بازیکنان دنیا را دارم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، عباس هاشم پور قبل از اعزام تیم ملی فوتبال ساحلی به بازی های جهانی ساحلی، گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. اردهای بسیار خوبی با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام شد. بازیکنان شرایط خوبی دارند. برای اولین رویداد ساحلی جهان در مهرماه آماده می شویم. امیدوارم مانند گذشته نتایح خوبی بگریم. اوکراین و سنگال از بهترین تیم های جهان هستند. اروگوئه هم میزبان جام جهانی است. همه تیم ها به ایران احترام می گذارند. ان شاء الله عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره راهنمایی تیم ملی فوتبال ساحلی و دشواری های این کار گفت: سرمربیگری کار سختی است. تمام مسئولیت گردن سرمربی است. خوشبختانه درس های خوبی از اوکتایو گرفتم و برنامه های فوتبال ساحلی را خیلی خوب از او یاد گرفتم. تفکر ما کسب بهترین نتایج است. ان شاء الله بتوانیم از گروه صعود کنیم. الان احساس خوبی دارم. از زمانی که مربی بودم تا الان که سرمربی هستم، اعتقاد دارم ما بهترین بازیکنان جهان را داریم. همدلی خوبی میان تیم و مسئولان وجود دارد که در راس آن مهدی تاج واقع شده است.

او درباره ناکامی های مداوم تیم های فدراسیون فوتبال مقابل ژاپن گفت: ناکامی ما مقابل ژاپن اتفاقی بود. در آن مقطع یک مقدار بازیکنان از تمرینات دور بودند. لیگ فوتبال ساحلی تعطیل شده بود. اردوهای خوبی را برنامه ریزی نموده بودیم اما به دلیل مسائل اقتصادی، شرایط ما خوب پیش نرفت. در نتیجه اردوهای داخلی ایران را هم داشتیم ولی به نظرم یک اتفاق باعث شد حذف شویم. فوتبال ساحلی متفاوت از فوتسال و فوتبال است و در یک ثانیه گل ردوبدل می گردد. کوشش بازیکنان این است که نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید نمود: ژاپن کابوس نبوده است. این اتفاق یک بار برای تیم ملی فوتبال ساحلی رخ داد. در این برهه زمانی تیم ملی فوتبال و فوتسال هم به ژاپن باختند اما برای فوتبال ساحلی یک اتفاق بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: بهترین بازیکنان دنیا را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: بهترین بازیکنان دنیا را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید