سریع تر از مسی، نزدیک رونالدو، علیپور سریع ترین بازیکن ایران

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، علی علیپور با 33.1 کیلومتر بر ساعت حالا رکورد سریع ترین بازیکن ایران را به نام خود زده و بالاتر از ستاره آرژانتینی و در نزدیکی کریستیانو رونالدو قرار گرفته است.

سریع تر از مسی، نزدیک رونالدو، علیپور سریع ترین بازیکن ایران

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق ، سرعت آقای گل پرسپولیس در کورس با مدافع السد برای رسیدن به توپ، به 33.1 کیلومتر بر ساعت هم رسید که یک رکورد شگفت انگیز است و علی علیپور را در میان بازیکنان برتر دنیا قرار می دهد.

در آماری که نشریه میرر انگلستان یک سال پیش از سریعترین بازیکنان دنیا اعلام نموده بود، گرت بیل با سرعت 36.9 کیلومتر بر ساعت به عنوان سریع ترین بازیکن معرفی د، سرعت 33.6 کیلومتر بر ساعت را هم به نام رونالدو ثبت کردند و سرعت 32.5 به نام لیونل مسی ثبت شد. حال آنکه مهاجم شماره 70 پرسپولیس با 33.1 کیلومتر بر ساعت حالا رکورد سریع ترین بازیکن ایران را به نام خود زده و بالاتر از ستاره آرژانتینی و در نزدیکی کریستیانو رونالدو قرار گرفته است.

البته این جور آمارها در ایران محاسبه نمی گردد و از طرف دیگر نباید فراموش کرد که فوق ستاره های فوتبال دنیا این آمار را در تمرین تیم هایشان ثبت می نمایند و طبیعی است که در طول مسابقه رکورد آنها کمی کاهش پیدا کند.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی

به "سریع تر از مسی، نزدیک رونالدو، علیپور سریع ترین بازیکن ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع تر از مسی، نزدیک رونالدو، علیپور سریع ترین بازیکن ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید