سپاهان تمام لیگ را آنالیز می کند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، محرم نویدکیا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با شهر خودرو گفت: ابتدا فوت آقای میناوند را به خانواده او تسلیت می گویم و برای علی انصاریان و همه کسانی که درگیر این ویروس هستند آرزوی بهبودی دارم. امیدوارم مردم تا جای ممکن مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا خدایی نکرده اتفاقی برای کسی نیفتد.

سپاهان تمام لیگ را آنالیز می کند

وی اضافه کرد: در این شرایط که هواداران در نیستند بازی آسانی وجود ندارد و همه تیم ها برای پیروزی می آیند و با تمرکز بالا کار می کنند و خود ما نیز وقتی مهمان هستیم با آرامش بهتری بازی می کنیم زیرا هواداران در ورزشگاه حضور ندارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص تیم شهر خودرو رقیب فردا سپاهان شرح داد: شهر خودرو تیم خیلی خوبی ست و در یک سوم هجومی خیلی خوب کار می کنند و فکر می کنم در بازی های قبل بدشانسی آوردند وگرنه نتایج بهتری کسب می کردند و حتی در هنگام باخت موقعیت های خوبی ایجاد کردند و ما و بازیکنان میدانیم بازی سخت و سنگینی داریم

وی تاکید کرد: اگر در این بازی اشتباهی کنیم شهر خودرو از آن استفاده می کند زیرا بازیکنان خوبی دارد و مهاجمان خوبی دارد و در ضد حمله و یک سوم هجومی خیلی سرعتی هستند و سعی می کنیم مراقبت کنیم.

نویدکیا در خصوص مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: مصدومان ما همان بازیکنان قبلی هستند که خدا را شکر رضا دهقان به تیم اضافه شده و روز به روز بهتر می شود و تنها مصدوم فعلی تیم رسول نویدکیا است.

وی خطاب به هواداران تاکید کرد: هواداران دو هفته پیش محبت داشتند و این محبت خود را نشان دادند و من نیز به علاقه آنها علم دارم و خیلی دوستشان دارم ولی باید موضوعاتی را بگویم؛ هیچ فوتبالی و هیچ برد و باختی ارزش دریافت ویروس کرونا را ندارد و از همین جهت تاکید می کنم از تجمع بپرهزیید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: هفته پیش در راستا حرکت اتوبوس دو موتور در اتوبان تصادف کردند که خوشبتخانه اتفاق خاصی رخ نداد ولی باید هواداران از این اعمال بپرهیزند تا اتفاقی رخ ندهد همچنین وقتی تیم راستا 20 دقیقه را 55 دقیقه رفتند بازیکنان حس خوبی نداشتند و این موضوع استرس زا بوده و خواهش دارم اگر هواداران تیم را دوست دارند این موضوعات را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تیم بررسی سپاهان تمام بازی های لیگ برتر را بررسی می کند، ادامه داد: نقاط قوت و ضعف تیم ها را بررسی می کنیم

و بررسی تمام بازیکنان را در برنامه داریم و سعی می کنیم ز خطرات احتمالی تیم حریف مراقبت کنیم ولی تمرکز ما روی بازیکن خاصی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سپاهان تمام لیگ را آنالیز می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان تمام لیگ را آنالیز می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید