شورای شهر کرج از استارتاپ ها حمایت می نماید

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، عباس زارع عصر یکشنبه در رویداد استارتاپ مشترک مرکز کسب وکارهای نوین شهرداری کرج با شرکت شهرک های صنعتی که در سالن میلاد کرج برگزار گردید، اظهار کرد: بانوان در حوزه کسب وکارهای نوین و کوشش در حوزه های مختلف جامعه نقش به سزایی دارند و نقش آن ها کمتر از مردان نیست.

شورای شهر کرج از استارتاپ ها حمایت می نماید

وی بابیان اینکه رویداد استارتاپ نقش به سزایی در اشتغال آفرینی دارد و تأثیرات این رویداد در البرز نمایان می گردد، گفت: یکی از مسائل که همه از آن آسیب می بینند بیکاری است معضلی که جامعه بدان گرفتار است، باید رویکردها در این حوزه تغییر کند.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: باید به دنبال کسب وکار کوچک که فضای قابل توجهی موردنیاز ندارد باشیم، کلان شهر کرج نیازمند توسعه کسب وکارهای نوین است.

زارع بابیان اینکه فکرهای بسیار خوب و نوآورانه ای در حوزه اشتغال و فراوری ثروت در استارتاپ ها عرضه می گردد، گفت: استان البرز و شهر کرج زمینه مساعدی برای رشد اشتغال از راه استارتاپ دارند.

وی عنوان نمود: یکی از استارتاپ های کرج جنبه بین المللی پیداکرده و در حوزه کاهش ترافیک و مسائل زیست محیطی تأثیرگذار بوده و فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران در حال ارزش آفرینی و درآمدزایی است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه اعتمادبه نفس و کار تیمی باید در حوزه کسب وکارهای نوین با جدیت پیگیری گردد، اضافه کرد: شورای اسلامی شهر کرج از کسب وکارهای نوین و استارتاپ حمایت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شورای شهر کرج از استارتاپ ها حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای شهر کرج از استارتاپ ها حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید