شکست تلخ مس کرمان در خانه

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان امروز مقابل سرخپوشان پاکدشت یک شکست تلخ خانگی را تجربه کرد.

شکست تلخ مس کرمان در خانه

به گزارش خبرنگار، در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان امروز در استادیوم شهید باهنر کرمان میزبان سرخپوشان پاکدشت بود.

در سرانجام این دیدار تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه 4 بر 2 مقابل شاگردان علی نیکبخت باخت تا شرایط مساعدی در جدول رده بندی نداشته باشد.

تیم فوتبال مس کرمان که از سه بازی گذشته یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه داشت نیز امروز در دقیقه 3 با پنالتی بهرام رشیدفرخی پیش افتاد تا آغاز بسیار خوبی داشته باشد.

با این حال دو گل حمید کاظمی در دقیقه 28 و 45 سبب شد تا شاگردان علی نیکبخت با پیروزی سه گله به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که مهران امیری گل اول را برای تیم میزبان ثبت کرد، ولی این گل بی پاسخ نماند و حمید کاظمی در دقیقه 56 علاوه بر ثبت هت تریک پیروز شد تیمش را در شرایط بهتری قرار بدهد.

در نهایت سرانجام این دیدار با گل به خودی مهران امیری زننده گل دوم مسی ها همراه شد تا شاگردان مجتبی حسینی یک شکست تلخ خانگی را تجربه نمایند.

با این پیروزی تیم سرخپوشان پاکدشت با 7 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی نهاده شد و شاگردان مجتبی حسینی نیز که دومین شکست فصل و اولین شکست خانگی را تجربه کردند، با 4 امتیاز در رتبه دوازدهم نهاده شدند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شکست تلخ مس کرمان در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تلخ مس کرمان در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید