صالح پور سکان هیئت تنیس روی میز هرمزگان را در دست گرفت

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، صالح محمدپور به مدت چهار سال ریاست هیئت تنیس روی میز استان هرمزگان را برعهده گرفت.

صالح پور سکان هیئت تنیس روی میز هرمزگان را در دست گرفت

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور مجمع انتخاباتی این هیئت در استان هرمزگان برگزار و در سرانجام صالح محمدپور به مدت چهار سال سکاندار تنیس روی میز کشور شد.

در ابتدای این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: امیدوارم شاهد همکاری بیشتر بین هیئت تنیس روی میز با مدارس و شهرستان ها باشیم.

محمودرضا امیاری با بیان اینکه باید به دنبال معرفی نماینده شاخصی از هرمزگان در سطح تیم های ملی باشیم، اظهار کرد: تمامی برنامه های آموزشی و مسابقه ای این هیئت را حمایت و پشتیبانی می کنیم.

همچنین رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در این مجمع گفت: بسیار خوشحالم اتفاقاتی که در بعضی مجامع رخ می دهد و بعضی بداخلاقی ها صورت می گیرد که در هرمزگان شاهد آن نبودیم.

مهرداد علی قارداشی با بیان اینکه رئیس جدید هیئت تنیس روی میز هرمزگان فردی خوش اخلاق و با کارنامه است، اظهار داشت: عملکرد رئیس قبلی درخشان و وحدت حال حاضر این رشته ورزشی نشان دهنده راه درست حرکتی تنیس روی میز در هرمزگان است.

وی ادامه داد: در هر سطح و سمتی مخالف وجود دارد و طبیعی است اما باید با مدیریت صحیح به سمت برنامه ریزی اصولی پیش برویم.

قارداشی با اشاره به اینکه بعضی هیئت ها حاشیه زیاد دارند و همیشه در حال نامه نگاری نارضایتی هستند اما در هرمزگان این رویه وجود ندارد، اضافه نمود: با برنامه مناسب رئیس جدید به طور حتم شاهد حرکت رو به جلو تنیس روی میز در هرمزگان خواهیم بود.

نامزد ریاست هیئت تنیس روی میز استان هرمزگان با بیان اینکه خرسندم پس از چهار سال و شش ماه از ریاستم بر هیئت امیدوارم فصل جدیدی در تنیس روی میز استان هرمزگان رقم بخورد، توضیح داد: در این مدت تمام زندگی خود را وقف تنیس روی میز کردم.

نادر سعیدی با اشاره به اینکه در این مدت هرمزگان به موفقیت های بسیاری دست یافت، اظهار کرد:علی رغم تنش های شدیدی که قبل از مسئولیتم در تنیس روی میز وجود داشت با همگرایی به سمت وحدت در این رشته ورزشی گام برداشتم.

وی ادامه داد: ایجاد آرامش و محیطی امن برای ترغیب خانواده ها برای روی آوردن فرزاندنشان به رشته تنیش روی میز مهمترین برنامه ام بود.

سعیدی با بیان اینکه ایحاد تغییرات با ملاک توانمندی سبب پیشرفت می گردد، اضافه نمود: در هر سنگری باشم خدمتگزار جوانان استان هرمزگان خواهم بود.

وی با اشاره به اینکه با نهایت احترام به تمامی حاضرین به نفع دیگر نامزد این انتخابات اعلام انصراف می کنم، عنوان نمود: محمدپور تمامی رده های تنیس روی میز را سپری نموده و فرد بخردی خواهد بود.

همچنین دیگر نامزد هیئت تنیس روی میز استان هرمزگان با بیان اینکه سه هدف مهم را برای توسعه کمی و کیفی این رشته ورزشی در استان هرمزگان دنبال می نماید، اضافه نمود: افزایش جمعیت پینگ پنگ بازان هرمزگان، اجرای برنامه ها و متدهای آموزشی پیشرفته و یکپارچه در کلیه مراکز تخصصی تنیس روی میز و تحت پوشش قرار دادن مستعدین منتخب این اهداف را تشکیل می دهد.

صالح محمدپور با بیان اینکه توسعه باشگاه های خصوصی تنیس روی میز با یاری آموزش و پرورش، شهرداری ها، باشگاه های فعال ورزشی و مراکز مالی استان میسر می گردد، اظهار کرد: تقویت و ارتقای دانش مربیان از دیگر نیازهای اساسی استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: این موضوع با دو راه چاره ورود کوتاه مدت و میان مدت مربیان کارکشته کشور در دو شهرستان پایلوت و ورود مدرسان کارکشته جهت برگزاری دوره های کوتاه مدت دانش افزایی و کارگاه های آموزشی محقق می گردد.

محمدپور با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های تنیس روی میز استان هرمزگان از اولویت های اساسی ام خواهد بود، عنوان نمود: با وحدت و همدلی و تجربیاتم در عرصه ورزشکاری، مربیگری، داوری و مدرسی امیدوارم بتوانم دوره موفقی را سپری کنم.

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، در سرانجام این مجمع با انصراف نادر سعیدی، صالح محمدپور با 15 رای از 16 رای اخذ شده، به عنوان رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان هرمزگان انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صالح پور سکان هیئت تنیس روی میز هرمزگان را در دست گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح پور سکان هیئت تنیس روی میز هرمزگان را در دست گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید