ضرورت برندسازی آب های درمانی سرعین، گردشگری سنتی مقبول نیست

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت مداخله دانشگاه در برندسازی آب های درمانی سرعین تاکید نمود.

ضرورت برندسازی آب های درمانی سرعین، گردشگری سنتی مقبول نیست

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی با گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه محقق اردبیلی توضیح داد: ما نیازمند برندسازی در دو بخش آب های درمانی و ورزش های زمستانی هستیم و دانشگاه می تواند به شکل مطلوبی این موضوع را راهنمایی کند.

او اضافه نمود: معرفی قابلیت های گردشگری استان ضروری است و این در حالی است که نقش دانشگاه در این حوزه پررنگ نبوده و ضروری است در شبکه های اجتماعی نسبت به معرفی توانمندی ها اقدام کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با ذکر مثالی به ضرورت معرفی جاذبه های گردشگری غذا اشاره نمود و اضافه نمود: ضروری است نسبت به تعریف رویداد علمی و معرفی آن اقدام گردد.

فلاحی با اذعان به اینکه گردشگری اردبیل شکل سنتی دارد، اضافه نمود: به عنوان مثال اقتصاد استانبول با ورودی سالانه 10 میلیون گردشگر وابسته به این حوزه است اما اردبیل از قبل سالانه هفت میلیون گردشگر سود اقتصادی ندارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل همچنین حلقه مفقوده گردشگری استان را آمار دانست و خواهان یاری دانشگاه در بازبینی و تعریف سازوکار ارائه آمارها شد.

او همچنین خواهان حمایت گردشگری زمستانی اردبیل شد و تاکید نمود: ضروری است سمینار ویژه ای از سوی دانشگاه به منظور تبیین زمستان بیدار برای گروه های مختلف مردمی برگزار گردد.

همچنین مدیر گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه محقق اردبیلی در این جلسه به انجام تحقیقاتی در حوزه گردشگری اشاره نمود و گفت: 40 طرح گردشگری در این دانشگاه پیش امکان سنجی شده است.

حبیب ابراهیم پور ادامه داد: در عین حال اگر دستگاه های اجرایی نیازهای پژوهشی خود را ارائه نمایند آماده اجرای تحقیقات جامع هستیم.

منبع: میراث آریا

به "ضرورت برندسازی آب های درمانی سرعین، گردشگری سنتی مقبول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت برندسازی آب های درمانی سرعین، گردشگری سنتی مقبول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید