ضریب نفوذ گاز شهری در بوشهر به 99 درصد رسید

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مسلم رحمانی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی روستاهای هلیله و بندرگاه بوشهر گفت: در راستای توسعه گازرسانی در سطح استان کوشش خوبی انجام شده و طرح های متعددی را در حال افتتاح داریم.

ضریب نفوذ گاز شهری در بوشهر به 99 درصد رسید

وی با بیان اینکه 92 پروژه گازرسانی در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید، گفت: این پروژه ها شامل پروژه های روستایی و صنعتی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اجرای 63 کیلومتر شبکه گذاری برای گازرسانی به هلیله و بندرگاه ادامه داد: هزار و 400 خانوار از طرح گازرسانی روستاهای هلیله و بندرگاه بوشهر بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه ضریب گازرسانی روستایی استان بوشهر به 96 درصد افزایش می یابد، توضیح داد: برای اجرای این طرح گاز رسانی یه همراه یک ایستگاه تقلیل فشار گاز 77 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

رحمانی اعلام نمود: علاوه بر گازرسانی به هلیله و بندرگاه، گازرسانی به 22 واحد صنعتی استان بوشهر با اعتبار بیش از 94 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ضریب نفوذ گازرسانی شهری در شهرستان بوشهر را 99 درصد و ضریب نفوذ روستایی را 96 درصد مطرح نمود و گفت: تاکنون 33 هزار و 584 انشعاب در سطح شهرستان بوشهر نصب گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ضریب نفوذ گاز شهری در بوشهر به 99 درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضریب نفوذ گاز شهری در بوشهر به 99 درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید