غیرفعال بودن 7 شهرک صنعتی در اردبیل، 23 شهرک جدید ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، قادر تقی زاده عصر سه شنبه در جلسه آنالیز آخرین وضعیت ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل توضیح داد: 18 شهرک صنعتی استان اردبیل فعال بوده و ایجاد و توسعه 23 شهرک و ناحیه صنعتی جدید در دستور کار قرار گرفته است.

غیرفعال بودن 7 شهرک صنعتی در اردبیل، 23 شهرک جدید ایجاد می گردد

به گفته وی 11 ناحیه صنعتی دولتی در اردبیل موجود بوده که هشت ناحیه آن فعال هستند و باید برای احیا و فعال سازی شهرک های غیرفعال در اسرع وقت آنالیز های دقیق انجام پذیرد.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری اردبیل ادامه داد: توسعه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با مساحتی در حدود صد هکتار در اولویت قرار گرفته و اقدامات اولیه به مانند مکان یابی طرح به خاتمه رسیده است.

وی اضافه نمود: توجه به نیازمندی های فعالان صنعت و پررنگ تر کردن بازار فروش این قبیل واحدها زمینه ساز توسعه مالی استان و کارآفرینی را محقق خواهد نمود و مجموعه استانداری اردبیل در حمایت واقعی از این قبیل بخش ها تمامی توان و ظرفیت خود را به کار خواهد بست.

تقی زاده یادآور شد: کل اراضی نوحی صنعتی و شهرک های استان در بخش های دولتی هزار و 128 هکتار بوده و واگذاری حدود 450 هکتار از این اراضی خاتمه یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "غیرفعال بودن 7 شهرک صنعتی در اردبیل، 23 شهرک جدید ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیرفعال بودن 7 شهرک صنعتی در اردبیل، 23 شهرک جدید ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید