فال روزانه 13، 07، 1398

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، فال روزانه شنبه 13 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 مهر به جهان آمده ای، تولدت مبارک! شما نزد دیگران فردی مهربان و باگذشت هستید، همین خصوصیت باعث شده که افراد زیادی به سمت شما جذب شوند اما سال جاری بهتر است که دور آنهایی را که جز انرژی منفی برایتان ندارند، خط بکشید. هر چه در روابط تان به کیفیت اهمیت دهید، بهتر است. چیزی که بیش از همه در این سال خودنمایی می نماید، پیشرفت در کار است. شما تجربه های زیادی دارید که تابه حال خیلی از آنها استفاده ننموده اید، سال جاری می توانید آنها را در راستا درستی به کار گیرید. درآمد اقتصادی شما نیز دچار تغییرات زیادی خواهد شد. در محیط سیاست بیشتری به خرج دهید تا دیگران از شما سواستفاده ننمایند. ممکن است در راستای که انتخاب نموده اید، اتفاقات غیر منتظره ای برایتان بیفتد اما خودتان را نبازید و به روزهای آینده امیدوار باشید. به زودی فرصتی دور از انتظار برایتان فراهم می گردد که درهای زیادی را به رویتان باز می نماید. در کنار کار، خانواده تان را از یاد نبرید، آنها می توانند زندگی را به کام شما شیرین تر نمایند. ماههای دی، بهمن و اردیبهشت از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

فال روزانه 13، 07، 1398

امروز اتفاقی برایتان می افتد که درس های مهمی از آن می گیرید. سعی کنید که از این به بعد بیشتر حواس تان را جمع کنید تا این اشتباه را تکرار نکنید. چشم و گوش تان را نسبت به اطراف خوب باز کنید. فردی در پی آن است که موضوعی را به طور غیر مستقیم به شما بگوید، حتی اگر به قصد او پی بردید، بهتر است که به روی خودتان نیاورید. از تنهایی نترسید، شما قوی تر از آن هستید که وابسته فرد دیگری باشید. پس با اعتماد به نفس بالا به راهی که انتخاب نموده اید، ادامه دهید.

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اگر با برنامه ریزی پیش روید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. فقط دست از خیالپردازی بردارید و واقع بینانه تر به راه پیش رویتان نگاه کنید. امروز از بستن قراردادها یا قول های بزرگ دوری کنید زیرا شما اطلاعات کافی در خصوص آنها ندارید و باید زمان بیشتری را به آن اختصاص دهید. اگر شریک زندگی تان آنچه شما گفته اید را به درستی برداشت ننموده، بار دیگر او را برایش شرح دهید. اگر رابطه تان را دوست دارید باید برای نه داشتنش کوشش کنید. غرور در عشق جایی ندارد.

امروز با فردی قراری دارید و فکر می کنید که نسبت به شما حالت تهاجمی گرفته است. خیلی زود و بر سر مسایل کوچک ممکن است بین شما و او اختلاف نظر بوجود آید، پس خودتان را برای انی شرایط آماده کنید. اگر دوست دارید که امروز به خرید بروید، حتما این کار را انجام دهید، شما کوشش های زیادی نموده اید و باید به خودتان جایزه دهید تا انگیزه لازم را به دست آورید. این کار روحیه شما را تغییر خواهد داد. فردی در اطراف تان است که هیچ تاثیر مثبتی در زندگی تان ندارد، بهتر است که از او دوری کنید.

امروز دور و برتان را زیاد شلوغ نکنید. سعی کنید تنها باشید و روی کارهایتان تمرکز کنید. در غیر این صورت در روزهای آینده به مشکل برخواهید خورد. امروز در جمعی حاضر می شوید. اگر در صحبت هایتان دقت لازم را به خرج ندهید، به ضررتان تمام خواهد شد. پس قبل از حضور در آنجا به حرف هایتان فکر کنید. کاری برای فردی نموده اید اما فکر میکنید که به چشمم نیامده است. شکیبا باشید و به او زمان دهید. آنوقت می بینید که او نیزمحبت شما را جبران می نماید.

امروز سعی کنید با آنها که به شما روحیه و انرژی می دهند در تماس باشید، تا آنها که می خواهند با حرفایشان شما را از پیشرفت بازدارند. حال زمان آن است که بیش از همواره بدرخشید. شاید دلیل خاصی برای آن پیدا نکنید اما دیگر تنبلی کافی ست. استعدادهای شما به قدری ست که می توانید پیشنهادهای کاری خوبی را دریافت کنید و زندگی تان را دگرگون کنید، به شرط آن که بیشتر در اجتماع و فعال باشید. امروز مورد تحسین شریک زندگی تان قرار می گیرید، وقت آن است که خواسته دلتان را با او مطرح کنید و جوابی را که می خواهید، بگیرید.

به فکر برداشتن قدم بزرگی هستید اما از شروع آن می ترسید. به همان اندازه که با موانع زیادی روبه رویتان است، موفقیت های زیادی هم به همراه خواهید داشت. پس نترسید و یا اعتماد به نفس برای سختی ها و به تبع موفقیت های بعد از آن، خودتان را آماده کنید. اگر به دنبال فرصتی بودید تا حرارت عشق تان را زیاد کنید، اکنون زمان خوبی ست. به حرف های دیگران گوش ندهید و آنچه ندای دلتان می گوید را انجام دهید. هر چه انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید، رابطه شما نیز بهتر پیش خواهد رفت.

پس از روزهای سختی که گذراندید، امروز دلتان کمی خیالپردازی می خواهد، از این رو این فرصت را در اختیار خودتان قرار دهید و کمی از استرس های اطرافتان دور شوید. زمانی که صحبت از مسایل عاطفی می گردد، باید سعی کنید که روی همه چیز کنترل داشته باشید. اگر موضوعی ناراحت تان نموده، بهتر است که فعلا آن را کنار بگذارید تا چیزهای دیگر نیز درگیر آن نگردد. به زودی خبری می شنوید که خود به خود یکی از مسائل تان را حل خواهد نمود.

شما مثل کبک سرتان را در برف فروبرده اید اما بهتر است که دیگر خودتان را گول نزنید و از همین حالا به دنبال واقعیت باشید. شاید حقیقت برایتان کمی تلخ باشد اما به نفع تان خواهد بود. اگر مجرد هستید، به زودی در جمعی فردی را می بینید، اگر چه در نگاه اول به او جذب نمی گردد اما خیلی زود رابطه شما شکل دیگری به خود خواهد گرفت. رازی در دل دارید که دوست دارید تا یکی در میان بگذارید، مراقب باشید که پیش هر کسی آن را فاش نکنید زیرا برایتان عواقب بدی را به به همراه خواهد داشت.

از فکر کردن به مسایلی که برایتان استرس آور است، دوری کنید. امروز احتمال این که نتوانید با برنامه هایتان پیش روید، وجود دارد اما بدانید که هیچ اتفاق بدی نمی افتد. کافی ست که در لحظه زندگی کنید تا همه چیز به بهترین شکل خود برای شما اتفاق افتد. سعی کنید کارهایتان را به طور کامل و با تمرکز بالا انجام دهید، در غیر این صورت مجبور خواهید شد که دوباره به عقب بازگردید. امروز خبری می شنوید که رابطه عاطفی تان را دچار تغییر خواهد نمود.

هر چه امروز با طبیعت بیشتر در ارتباط باشید، بهتر است. پس بهتر است که از خانه بیرون بروید یا بعد از کارتان با دوستان تان بیرون از خانه قراری بگذارید تا روحیه تان کمی تغییر کند. در جمعی قرار می گیرید که فردی توجه شما را به خود جلب می نماید. از یک طرف دوست دارید به او نزدیک شوید و از طرف دیگر می ترسید آزادی و خلوت تان را از دست بدهید. خیلی ذهن تان را درگیر نکنید، کمی دیگر به خودتان زمان دهید تا از آنچه می خواهید مطمئن شوید.

کاری را که مدتی قبل شروع نموده بودید روی غلتک افتاده و شما از این بابت مسرور هستید. سعی کنید که از ایده های دیگران بهره ببرید و در کارهایتان به کار برید شاید حتی بد نباشد به یک شریک کاری فکر کنید، د راین شرایط کار شما با سرعت بالاتری پیش خواهد رفت. فردی از شما سوالی پرسیده و منتظر جوابش است اما شما جرات بیان احساسات تان را ندارید. بهتر است که اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و بدون خجالت، نظرتان را به زبان آورید.

شما طوفانی را پشت سر گذاشته اید و اکنون به آرامش رسیده اید. از این شرایط بهره ببرید و کمی به خودتان استراحت دهید. نه تنها ذهن بلکه جسم شما نیز خسته شده و احتیاج به استراحت دارد. شما در خصوص رابطه عاطفی تان ایده ای در سر داشتید که به زودی به نتیجه می رسد و شما از نتیجه آن رضایت کامل را پیدا می کنید. پولی به دست تان می رسد که خیلی زود هم از دست تان می رود، بنابراین خیلی روی آن حساب باز نکنید.

منبع: برترین ها

به "فال روزانه 13، 07، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 13، 07، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید