فتحی: داوری در شأن لیگ برتر نیست، پرونده پروپیچ بسته شده است

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مدیرعامل باشگاه استقلال از سطح داوری در فوتبال ایران انتقاد کرد.

فتحی: داوری در شأن لیگ برتر نیست، پرونده پروپیچ بسته شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ پر زرق و برق، امیرحسین فتحی پس از رجحان 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر سیرجان گفت: به همه طرفداران خوب استقلال تبریک می گویم. یک بازی خوب از تیم دیدیم، اگر چه ما راضی نیستیم. تیم گل گهر هم تبریک می گویم، بازی خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه داوری اصلا در شأن فوتبال ما و لیگ برتر نیست. به کمیته داوران و دپارتمان داوری می گوییم که داوری اصلا در شأن لیگ برتر فوتبال نیست و تصمیم های داور از پنالتی گرفته تا سوت های بی موردش در جریان بازی تاثیرگذار بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که در هفته های گذشته هم به عملکرد داوری ها اعتراض نموده اند، توضیح داد: اعتراض مان را به فدراسیون کردیم و امیدواریم ترتیب خاصی بیندیشند و کلاس های بیشتر داوری برگزار نمایند تا حق تیم ها این چنین ضایع نشود. به هر حال به طرفداران مان تبریک می گویم، استقلال بازی های بسیار خوبی ارائه داده و همه کارشناسان معتقدند که فوتبال خوبی ارائه می دهیم، امیدواریم روند روبه رشد تیم ادامه داشته باشد.

فتحی در پاسخ به این سوال که شرایط جذب مهاجم خارجی به جای دیاباته در چه مرحله ای است؟ اظهار داشت: مهاجم خارجی جدید قرار نیست جایگزین دیاباته شود، او مصدوم است و برمی شود. از ابتدا هم در برنامه استراماچونی بود که مهاجم دوم به تیم اضافه شود.

وی در مورد اینکه هر هفته صحبت از استعفایش از مدیرعاملی استقلال می شود، مطرح کرد: متاسفانه کسانی که دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشد این صحبت ها را مطرح می نمایند و بعد از هر برد گفتند که من استعفا نموده ام. امیدوارم با یاری هم در کنار طرفداران فهیم مان تیم را روز به روز آماده تر از قبل داشته باشیم.

فتحی در پاسخ به این سوال که دوست او الان نمی گوید که با استعفایش موافقت شده است؟ گفت: امیدوارم استقلال روزهای خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد رای سوپرجام گفت: منتظر رای CAS هستیم تا نظرشان را اعلام نمایند. متاسفانه هنوز رای پرونده سوپرجام اعلام نشده است.

فتحی درباره پرداخت طلب پروپیچ توضیح داد: ده ها بار اعلام کردیم که فدراسیون جهانی اعلام نموده که مطالبات او به وسیله حساب باشگاه استقلال برداشت خواهد شد.

وی در سرانجام درباره بازی امروز استقلال که بدون حضور تماشاگران برگزار گردید، گفت: استقلال بدون طرفدارانش معنا ندارد و اگر طرفداران بودند نتیجه بهتری رقم می خورد. متاسفانه تصمیم کمیته انضباطی بود که استقلال را از طرفدارانش محروم می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فتحی: داوری در شأن لیگ برتر نیست، پرونده پروپیچ بسته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: داوری در شأن لیگ برتر نیست، پرونده پروپیچ بسته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید