محمدی: قهرمانی در انتخابی، شرط کافی ملی پوش شدن نیست، رضا یزدانی نسبتاً خوب بود

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه قهرمانی در انتخابی تیم ملی شرط کافی برای ملی پوش شدن نیست، گفت: دو تورنمنت یاشاردوغو و زیلکوفسکی را در پیش داریم و شرایط اردویی کشتی گیران نیز برایمان اهمیت زیادی دارد.

محمدی: قهرمانی در انتخابی، شرط کافی ملی پوش شدن نیست، رضا یزدانی نسبتاً خوب بود

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، غلامرضا محمدی درباره ارزیابی اش از مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نسبتاً از این رقابت ها رضایت داریم، اما همانطور هم که قبلاً اعلام نموده بودیم، این مسابقات به منزله این نیست که حتماً نفرات برتر به مسابقات جهانی اعزام شوند.

وی ادامه داد: به زودی حتماً جلسه ای را با حضور تمام اعضای کمیته فنی تشکیل خواهیم داد و بعد از آنالیز تمام جوانب درباره اوزان مختلف تصمیم گیری خواهیم کرد. در بعضی اوزان نتایج دور از انتظاری رخ داد که کمیته فنی به دقت همه موارد را آنالیز خواهد نمود. هیچ کشتی گیری به صرف قهرمانی برای حضور در تیم ملی انتخاب نشده و ما دو تورنمنت یاشاردوغو و زیلکوفسکی و شرایط اردویی را برای معین ترکیب نهایی تیم ملی مد نظر قرار می دهیم.

وی درباره عملکرد رضا یزدانی نیز گفت: عملکرد او نسبتاً خوب بود. به هر حال جو سالن و مسابقه نیز سنگین بود و قطعاً شرایط او بهتر از این ها خواهد شد.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا با نگاهی به عملکرد کشتی گیران نسبت به کسب نتیجه در رقابت های جهانی خوشبین شده یا خیر؟ گفت: باید قبول کنیم ما فقط هفت ماه است که راهنمایی تیم ملی را بر عهده گرفته ایم و احتیاج به زمان کافی داریم. در مسابقات جهانی که کسب سهمیه المپیک نیز محسوب می گردد کار بسیار سختی داریم اما امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به حضور پرشور تماشاگران و پر شدن سالن آزادی گفت: موضوع مهم این بود که حضور تماشاگران در سالن شور و حال خاصی به مسابقات داده بود و بعد از مدت ها مردم با کشتی آشتی کردند و نشان دادند که این رشته هنوز صندلی و خاستگاه خودش را در بین مردم و اهالی ورزش دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محمدی: قهرمانی در انتخابی، شرط کافی ملی پوش شدن نیست، رضا یزدانی نسبتاً خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: قهرمانی در انتخابی، شرط کافی ملی پوش شدن نیست، رضا یزدانی نسبتاً خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید