منابع مالی برای اتمام پروژه های شهری نیمه تمام اختصاص یابد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، محمد فرشاد صبح یکشنبه در دیدار استاندار با اعضای شورای شهر کرمان بیان داشت: از بدو آغاز به کار سعی کردیم منسجم حرکت کنیم و رویکرد علمی نسبت به مسائل داشته باشیم.

منابع مالی برای اتمام پروژه های شهری نیمه تمام اختصاص یابد

وی اضافه نمود: در برهه ای کار را شروع کردیم که قدری مظلومیت برای شهرداری و شورای شهر وجود داشت.

رئیس شورای شهر کرمان گفت: شهرداری باید فراوری درآمد کند و از یک طرف باید به مطالبات مردم رسیدگی کند؛ با همراهی و مساعدت به شهردار، بسیاری از مسائل شهری حل می گردد.

فرشاد یادآور شد: مطالبات به روز است و دو پروژه تقاطع غیر همسطح باغملی و پروژه سیدی به اتمام رسیده و بقیه پروژه ها تکمیل یا در حال تکمیل است.

وی توضیح داد: خواسته شورا در این دوره از استاندار کرمان این است که ضمن هماهنگی خوبی که توسط استاندار و معاونت عمرانی و دستگاه های متولی شهرداری صورت می گیرد ضرورت دارد از نظر اعتباری نیز با توجه به این که کرمان پیشانی جنوبشرق است یک مقدار منابع را در اختیار شهرداری برای اتمام پروژه های نیمه تمام واقع شده است.

رئیس شورای شهر کرمان گفت: رویکرد شورای پنجم مسائل فرهنگی، اجتماعی که فوق العاده حساس هستند، است که در تمامی پروژه ها تبعات فرهنگی و اجتماعی دیده گردد. همچنین پروژه هایی که از قبل در دست اجرا هستند تا آن جا که احتیاج است مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه نمود: شهرداری کرمان در بین شهرهای هم تراز خود به صورت نسبی موفق بوده و در برخی مواقع از بسیاری از شهرهای دیگر بهتر عمل نموده که جای تقدیر و تشکر از شهردار را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "منابع مالی برای اتمام پروژه های شهری نیمه تمام اختصاص یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع مالی برای اتمام پروژه های شهری نیمه تمام اختصاص یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید