مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی وان پلاس7 تا موضع گیری دونالد ترامپ علیه شبکه های اجتماعی

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی وان پلاس7 تا موضع گیری دونالد ترامپ علیه شبکه های اجتماعی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

سیستم سنجشگر وضعیت عضلات Skulpt Performance سیستمی هوشمند است که می تواند برای افرادی که اخیرا به باشگاه مراجعه نموده اند مفید باشد. این سامانه وضعیت عضلات را تشخیص داده و عملکرد ورزشی افراد را به اوج می رساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی وان پلاس 7 یک به روزرسانی جدید از نسخه OxygenOS 9.5.8 دریافت کرد. این به روزسانی شامل چندین اصلاح امنیتی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تیم کوک؛مدیرعامل اپل از عدم فعالیت و انفعال دولت ایالات متحده در قبال خشونت های اسلحه محور پس از دو تیراندازی جمعی اخیر در ایالات متحده انتقاد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی اعلام نموده که نخستین گوشی مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی خود را تا سرانجام سال 2019 میلادی وارد بازار خواهد نمود. این موضوع می تواند به معنای کوشش جدی هواوی بای پشت کردن به اندروید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در حالی که ژاپن از کمبود استعدادهای مبتنی بر هوش مصنوعی رنج می برد تصمیم دارد با افزایش سرمایه گذاری در این زمینه با مشکل مذکور مبارزه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از دو حمله مرگبار در ایالات متحده که منجر به کشته شدن دهها انسان بیگناه شد، حواشی متعددی در مورد نحوه برخورد کاخ سفید با امنیت اجتماعی مطرح شده است. اکنون دونالد ترامپ در بخشی از سخنان خود به نقش شبکه های اجتماعی پرداخته وئ معتقد است شبکه های اجتماعی نیز موظفند برای پیشگیری از این نوع اتفاقات کاری انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی وان پلاس7 تا موضع گیری دونالد ترامپ علیه شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی وان پلاس7 تا موضع گیری دونالد ترامپ علیه شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید