نخستین دروازه تماس بین الملل خصوصی راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، پیرو مصوبه شماره 2 جلسه شماره 289 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مورد آزادسازی خدمات مکالمه صوتی بین الملل صادره و وارده و ارائه هرچه بهتر خدمات تماس های بین الملل به مشترکان، نخستین دروازه تماس بین الملل خصوصی کشور راه اندازی شد.

نخستین دروازه تماس بین الملل خصوصی راه اندازی شد

در مرحله اول این پروژه، ایرانسل، برای تماس به مقصد 63 کشور اقدامات لازم را انجام داده است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، این تعداد در مراحل بعدی افزایش پیدا خواهد نمود.

از ویژگی های ایجاد دروازه تماس بین الملل خصوصی می توان به افزایش کیفیت مکالمه مشترکان اشاره نمود.

پیش قدم شدن ایرانسل برای حمایت از فراوری مودم اینترنت در داخل کشور

برای نخستین بار در ایران، ایرانسل و یک شرکت دانش بنیان، توافق کردند تا مودم های اینترنت در داخل کشور به فراوری انبوه برسد.

طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل، عصر دیروز یکشنبه، 30 تیرماه، همزمان با آخرین ساعات برگزاری نمایشگاه های الکامپ 2019 و فرصت های ساخت داخل و رونق فراوری، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و مهندس محمد جابری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه (ESM)، برای خرید و فراوری انبوه مودم های اینترنت به توافق رسیدند.

ایرانسل به عنوان اپراتور برتر هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در زیرشاخه خریدار برتر فراوریات داخلی، با هدف حمایت از فراوریات شرکت های فراوری کننده داخلی، توافقات اولیه برای تأمین سه مدل مودم اینترنت همراه، اینترنت ثابت و مودم های دوگانه (ثابت و همراه) را با شرکت اتصال صنعت میانه به نتیجه رسانده است.

بزرگترین اپراتور دیتای ایران در نظر دارد تا پس از اتمام ارزیابی های کارشناسی های در دست انجام و در صورت کسب نتایج مورد انتظار، در مرحله اول 15 هزار و در مرحله بعد 50 هزار سفارش برای فراوری و عرضه این مودم ها ثبت کند.

ایرانسل سعی دارد تا با شناسایی و حمایت از محصولات، ایده ها و خدمات شرکت های داخلی، سهم بازار ارائه دهندگان داخلی را در بازارهای حوزه تله کام افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نخستین دروازه تماس بین الملل خصوصی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دروازه تماس بین الملل خصوصی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید