نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان بهارستان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رباط کریم گفت: به مناسبت هفته فرهنگی بهارستان نمایشگاه صنایع دستی به مدت یک هفته با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شهرداری و سایر دستگاه های ذی ربط شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان بهارستان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، حمید کریمی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان رباط کریم، امروز سه شنبه 13 آذر با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با 20 غرفه صنایع دستی و مشاغل خانگی با انواع محصولات صنایع دستی در رشته های چرم دوزی، گلیم، جاجیم، معرق چوب، نگارگری، نقاشی پشت شیشه و... به نمایش گذاشته شده است.

او اضافه کرد: نمایشگاه صنایع دستی به مدت یک هفته از ساعت 8 الی 20 در شهرستان بهارستان برگزار می گردد و تا انتها هفته جاری ادامه دارد.

کریمی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به شهر بهارستان، بعد از شهرداری گلستان، بوستان شورا، سالن مدیریت بحران مراجعه نمایند.

او اعلام کرد: مهمترین هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی هنرمندان صنایع دستی شهرستان، کشف ظرفیت های صنایع دستی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی این شهر است.

منبع: میراث آریا

به "نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان بهارستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان بهارستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید