هدف تیم ملی از زبان کی روش ، تسخیر قلب مردم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مهمترین چیز برای تیم ملی این است که قلب مردم را تسخیر و رضایت اکثریت آنهایی که واقعاً عاشق تیم ملی هستند را جلب کند. من باور دارم تمام بازیکنانم دارند تمام کوشش شان را انجام می دهند.

هدف تیم ملی از زبان کی روش ، تسخیر قلب مردم

هدف تیم ملی از زبان کی روش

AFC درباره کی روش نوشته:دومین تورنمنت قاره ای باقدمت جهان، پذیرای گروهی از ستاره های سرمربیگری جهان خواهد بود که برخی از آنها افتخارآفرینی در بزرگ ترین صحنه های جهانی فوتبال را تجربه نموده اند.کی روش یکی دیگر از این سرمربیان است که افتخار رساندن سه تیم به جام جهانی را دارد.اولین آنها آفریقای جنوبی، دومی کشور خودش پرتغال و پس از آنها ایران است که دو بار در سال های 2014 و 2018 با آن به جام جهانی صعود کرد.

سایت ای اف سی در ادامه به نقل از کی روش آورده:هشت سال پیش زمانی که من به ایران آمدم، ما با چالش ها و مسائلی روبرو بودیم. حالا هشت سال پس از آن روز، ما عازم امارات هستیم تا در جام ملت های آسیا شرکت کنیم و مهمترین میراثی که بر جا می گذاریم، ایجاد زیرساخت برای نسل های آتی است.

کی روش همچنین گفته:مهمترین چیز برای تیم ملی این است که قلب مردم را تسخیر و رضایت اکثریت آنهایی که واقعاً عاشق تیم ملی هستند را جلب کند.من باور دارم تمام بازیکنانم دارند تمام کوشش شان را انجام می دهند و با یاری خدا، امیدوارم در جام ملت های 2019 آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "هدف تیم ملی از زبان کی روش ، تسخیر قلب مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف تیم ملی از زبان کی روش ، تسخیر قلب مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید