پاداش مدال آوران بازیهای آسیایی وپاراآسیایی به زودی پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، عبدالحمید احمدی ظهر پنج شنبه در آیین تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی که به میزبانی سالن همایش های مهرانه زنجان برگزار گردید، با بیان اینکه افتخارآفرینی ورزشکاران ایران اسلامی در رشته های مختلف باعث شده است تا شور و نشاط و مهم تر از همه روح امید در جامعه ساری و جاری شده، اضافه کرد: این امر باعث شده کمی از سنگینی بار مشکلاتی که بر دوش مردم است کاسته گردد.

پاداش مدال آوران بازیهای آسیایی وپاراآسیایی به زودی پرداخت می گردد

وی با بیان اینکه تدوام فرایند موجود در زمینه ورزش کشور به عنوان عنوان یم اصل مهم در برنامه ریزی ها موردتاکید جدی است، ادامه داد: در برهه کنونی، کشور بیش از هر زمان دیگری به امید و همبستگی احتیاج دارد که خوشبختانه ورزشکاران با حضوری ارزشمند در رقابت های مختلف، این همبستگی را در جامعه تقویت می نمایند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با توجه به افتخاراتی که تا به امروز در عرصه ورزش به دست آمده است، قطع یقین سال جاری برای ورزش ایران اسلامی، سالی پربار خواهد بود، گفت: درخشش کاروان اعزامی از ایران به بازی های آسیایی و قرار دریافت در صندلی سومی بازی های پاراآسیایی یک موفقیت ارزشمند برای ورزش ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

احمدی با اشاره به صعود 17 پله ای ورزشکاران جوان ایرانی در رقابت های المپیک جوانان در میزبانی آرژانتین، گفت: ورزشکاران جوان ایرانی در رقابت های المپیک جوانان با هفده پله صعود، صندلی هفتمی را برای کشورمان به دست آورند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امید زیادی به قهرمانی پرسپولیس داریم، گفت: قهرمانی پرسپولیس موجب خوشحالی یک ملت می گردد.

احمدی با بیان اینکه ورزش یکی از پدیده هایی است که می توان در قالب آن به تحقق اهداف جامعه در بخش ها مختلف یاری کرد، ادامه داد: سال جاری علی رغم وجود برخی از تنگناها به ویژه در عرصه اقتصادی، جامعه ورزشی توانسته است از این برهه سربلند بیرون آمده و برای ایران اسلامی با وجود همه این تنگناها که ورزش را نیز همانند سایر بخش ها درگیر خود نموده است، افتخارات زیادی را در مجامع بین المللی کسب کند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان از برگزاری مراسم تجلیل از این مدال آوران و اهدای پاداش آنان توسط وزارت ورزش و جوانان در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: امیدواریم حمایت از ورزشکاران و مربیانی که عهده دار تربیت این نسل هستند، تداوم داشته باشد.

احمدی با تبریک مدال آوری های ورزشکاران استان زنجان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، اضافه کرد: امیدواریم این موفقیت ها برای ورزش ایران اسلامی تداوم داشته و شاهد سالی پربار در این عرصه برای کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پاداش مدال آوران بازیهای آسیایی وپاراآسیایی به زودی پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش مدال آوران بازیهای آسیایی وپاراآسیایی به زودی پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید