چهار تیمی که نمی توانند در لیگ نوزدهم میزبان باشند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، نساجی قائمشهر، نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان، چهار تیمی هستند که برای فصل آینده به فکر ورزشگاهی در استان های هم جوار باشند.

چهار تیمی که نمی توانند در لیگ نوزدهم میزبان باشند

چهار تیمی که نمی توانند در لیگ نوزدهم میزبان باشند

فدراسیون فوتبال برای بهبود وضعیت برگزاری مسابقات در فصل آینده چندین راهکار را به طور همزمان اجرا می کند. از بلیت فروشی الکترونیکی تا اضافه شدن بند انضباطی و اخلاقی در قرارداد بازیکنان. یکی از همین راهکارها، جلوگیری از برگزاری مسابقات در ورزشگاه هایی است که فاقد استانداردهای لازم هستند. اتفاقی که خود فدراسیون فوتبال اعتراف می کند که علی رغم استاندارد نبودن تا پیش از این مجوز برگزاری بازی در آن ها صادر شده است. یا به نوعی اطلاعات ارائه شده به کنندگان AFC مطابق با واقعیت نبوده است. توجیه فدراسیون هم برای این مماشات در لیگ قبل و لیگ های قبل تر در پیش بودن جام جهانی است.

حالا که جام جهانی برگزار شده، قرار نیست این مماشات ادامه داشته باشد. فدراسیون فوتبال اعلام کرده که براساس استانداردها، چهار تیم نمی توانند بازی های خود را در شهرشان برگزار کنند و برای مسابقاتی که به میزبانی آن ها برگزار می شود، باید به استان های هم جوار بروند.

نساجی قائمشهر، نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان، چهار تیمی هستند که برای فصل آینده به فکر ورزشگاهی در استان های هم جوار باشند تا آن را به عنوان ورزشگاه محل برگزاری مسابقات خود معرفی کنند.

سه تیم نساجی قائمشهر، نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم سه باشگاهی بودند که فصل گذشته هم فدراسیون فوتبال اصرار داشت بازی های این سه تیم در استان های هم جوار برگزار شود.

درباره تیم پارس جنوبی جم که حتی کار تا انتخاب ورزشگاهی در شیراز هم پیش رفت اما در نهایت پارسی ها با اصرار بر اینکه مشکل هتل خود را حل کرده اند، بازی ها را در همان جم برگزار کردند. در میانه های لیگ بود که مهمانسرایی که جمی ها به عنوان هتل معرفی کرده بودند، حاضر به میزبانی از رقابت ها نشد و تیم میهمان مجبور شد در بوشهر اقامت کند که از نظر اختلاف ارتفاع از سطح دریا با جم متفاوت است و بدن بازیکنان تیم میهمان در حین بازی دچار مشکل شده بود.

ورزشگاه وطنی هم از نظر استانداردها رد شد اما با چند دیواری که مقابل خانه های همسایه کشیدند، مشکلش را به ظاهر حل کردند. نفت مسجد سلیمان هم به همین ترتیب بازی هایش را در ورزشگاه خود برگزار کرد و حاضر به برگزاری بازی ها در استان دیگر نشدند. حالا هم که گل گلهر سیرجان با امکانات لیگ یکی به لیگ برتر صعود کرده است، بی شک با استانداردهای لیگ فزونی فاصله زیادی دارد.

مهدی تاج مدعی است که این فصل به راحتی از این موضوع عبور نمی کند و در صورتی که این چهار تیم، بازی های خود را در استان های هم جوار و ورزشگاه های استاندارد برگزار نکنند، اجازه حضور در لیگ به آن ها داده نمی شود.

2 - 400

منبع: ایران ورزشی

به "چهار تیمی که نمی توانند در لیگ نوزدهم میزبان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار تیمی که نمی توانند در لیگ نوزدهم میزبان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید