چگونه تنها به اسپانیا سفر کنیم؟

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، اسپانیا یکی از مجبوب ترین کشورها برای گردشگرانی است که قصد تنها سفر کردن به کشورهای اروپایی را دارند. چه علاقمند به گردش در شهرها باشید چه اهل رفتن به دل طبیعت، اسپانیا یک کشور ایده آل برای شماست. در این مطلب با نکات کلیدی ای آشنا خواهید شد که تنها سفر کردن به این کشور را برای شما آسان تر و لذت بخش تر خواهند ساخت. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

چگونه تنها به اسپانیا سفر کنیم؟

از قبل برنامه ریزی کنید

اگر قصد سفر به اسپانیا آن هم به صورت انفرادی و تنها را دارید، همواره از قبل برنامه ریزی کنید. درباره آن کشور و رسم و رسوماتش مطالعه کنید زیرا زمانی که به کشور مقصد می رسید و با مردم آن کشور دیدار می کنید، متوجه خواهید شد که مطالعه شما چقدر با ارزش و حیاتی بوده است. چند اصطلاح کاربردی اسپانیایی یاد بگیرید مخصوصا اگر تصمیم دارید کمی از جهت اصلی فاصله بگیرید و به مکان های مختلف بروید. در اسپانیا تعداد زیادی از مردن هستند که به زبان انگلیسی صحبت نمی نمایند اما بسیار خونگرم و مهربان هستند و همواره به گردشگران یاری می نمایند.

امنیت در درجه اول واقع شده است

حتما وسایل باارزش خود را در مکانی امن قرار دهید. شاید زیاد جالب به نظر نرسد اما یک کیف کمری برای خود تهیه کنید که زیپ آن از داخل به طرف بدن شما باشد. در بعضی از شهرهای اسپانیا مثل بارسلونا، به ویژه در مکان های توریستی و شلوغ و مترو مراقب کیف قاپ ها باشید. همواره به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید که چه روزی قرار است به این کشور برسید و پس از رسیدن و در طول سفر با آنها در تماس باشید. رویدادهای هنری وبلاگ ها اسپانیا

محل سکونت

هتل ها برترین مکان برای سکونت هستند زیرا باعث می شوند با دیگر مسافران آشنا شوید و دوستان نو پیدا کنید. بهتر است پیش از سفر هتل خود را رزرو کنید تا نیازی نباشد برای پیدا کردن هتل یا مسافرخانه در شهر سرگردان باشید. در وبسایت هایی مانند Hostelworld نظرات دیگر مسافران را درباره هتل های مختلف بخوانید و نباید فراموش کنید که حتما در نظر داشته باشید که هتل مورد نظر امتیاز خوبی از لحاظ امنیت بدست آورده است.

حمل و نقل

سیستم حمل و نقل اسپانیا بسیار خوب بوده و برای گردشگران تنها کاملا رایگان است. در داخل شهر متروها و اتوبوس ها وجود دارند که مدرن، مقرون به صرفه و سریع هستند. شما می توانید بلیط هایی برای یک روز یا یک هفته بخرید. اگر بخواهید برای مدتی طولانی در یک مکان بمانید این کار به شما یاری زیادی می نماید. برای گشت و گذار در اطراف اسپانیا باید از قطار و اتوبوس بهره ببرید. قطارها سریع السیر بوده و به سرعت شما را از شهری به شهر دیگر می برند. اتوبوس ها مقرون به صرفه و راحت هستند و بعضی حتی تلویزیون شخصی هم دارند. برای سفرهای طولانی تر با مسافت بیشتر باید از خطوط هوایی ای مانند ایزی جت، رایان ایر یا ایبریا اکسپرس بهره ببرید. قدیمی ­ترین رستوران­ ها­ی بارسلونا

بعلاوه برای خرید بلیط مقرون به صرفه قیمت هواپییما می توانید به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "چگونه تنها به اسپانیا سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه تنها به اسپانیا سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید