کولاکوویچ: به جز این هفته فرصت دیگری برای حضور در مرحله نهایی نداریم، هر 3 حریف ما قدرتمند هستند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران هر سه حریف این تیم در هفته پنجم لیگ ملت های 2019 را قدرتمند دانست.

کولاکوویچ: به جز این هفته فرصت دیگری برای حضور در مرحله نهایی نداریم، هر 3 حریف ما قدرتمند هستند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری سرمربیان تیم های حاضر در هفته پنجم لیگ ملت های 2019 که به میزبانی بلغارستان برگزار می گردد، حاضر شد.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم ایران تنها با یک برد به دور نهایی صعود می نماید، آیا می خواهید با 13 برد به مرحله نهایی برسید یا فقط به قطعی کردن حضورتان در مرحله نهایی بسنده می کنید، گفت: مهمترین نکته این است که ما به جز این هفته، فرصت دیگری برای حضور در مرحله نهایی نداریم و به همین دلیل این تورنمنت برای ما خیلی مهم است. ما می خواهیم از این تورنمنت فرصت حضور در شیکاگو را به دست بیاوریم. حالا اینکه با چند پیروزی آن را تمام کنیم در درجات بعدی اهمیت قرار می گیرند. مهم صعود به مرحله نهایی است.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به دیدارهای سخت ایران، توضیح داد: ما سه بازی سخت داریم و هر سه حریف ما قدرتمند هستند. ما تمام کوشش خود را می کنیم که برنده از زمین بیرون بیاییم.

کولاکوویچ درباره بازی با بلغارستان که میزبان این هفته از مسابقات است، بیان کرد: ما سال گذشته در مسابقات قهرمانی دنیا با بلغارستان بازی کردیم که یک برد و یک باخت داشتیم. تیم سال جاری بلغارستان با حضور بازیکنانی مثل سوکولوف کامل تر از پارسال شده و بازی مقابل این تیم در حضور هوادارانش برای هر تیمی سخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کولاکوویچ: به جز این هفته فرصت دیگری برای حضور در مرحله نهایی نداریم، هر 3 حریف ما قدرتمند هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: به جز این هفته فرصت دیگری برای حضور در مرحله نهایی نداریم، هر 3 حریف ما قدرتمند هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید