گریزمان، هدف 200 میلیون یورویی پاریسی ها

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، پاری سن ژرمن آماده است تا در صورت جدایی نیمار یا امباپه در تابستان آینده، رقم فسخ قرارداد ستاره اتلتیکو مادرید را بپردازد.

گریزمان، هدف 200 میلیون یورویی پاریسی ها

گریزمان، هدف 200 میلیون یورویی پاریسی ها

بعد از کسب چند نتیجه ضعیف در هفته های اخیر که منجر به حذف اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان اروپا و افزایش اختلاف این تیم در صدر جدول با بارسلونا شده است، بعضی از تیم های بزرگ اروپایی در تدارک ارائه پیشنهاد برای جذب آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی روخی بلانکوس هستند.

گریزمان نیز به آینده خود بعد از اتلتیکو می اندیشد. بند فسخ قرارداد گریزمن با اتلتیکو 200 میلیون یورو ارزش دارد و تنها چند تیم در سطح اول اروپا قادر به پرداخت چنین رقمی هستند. پاری سن ژرمن نیز یکی از همان تیم هاست.

اتلتیکو حاضر نیست بر سر رقمی پایین تر از این پای میز مذاکره بیاید. با توجه به آن که پی اس جی در تابستان پیشنهاداتی برای فروش امباپه و نیمار دریافت خواهد نمود، می توان انتظار داشت که تیم مادریدی شرایط را برای تیم پاریسی از این هم سخت تر کند.

با توجه به حضور مداوم پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان، گریزمان خود از این انتقال استقبال خواهد نمود. مارسی نیز علاقه خود به جذب او را ابراز نموده اما نزدیکان این ملی پوش فرانسوی عقیده دارند مقصد او در صورت بازگشت به فرانسه، پاری سن ژرمن خواهد بود.

منبع: ایران ورزشی

به "گریزمان، هدف 200 میلیون یورویی پاریسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان، هدف 200 میلیون یورویی پاریسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید