گل محمدی: به جز پاسکاری تاکتیک دیگری نداریم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو می گوید بعد از اینکه تیمش گل مساوی را برابر نفت مسجد سلیمان دریافت کرد، حریف به دفاع 10 نفره روی آورد.

گل محمدی: به جز پاسکاری تاکتیک دیگری نداریم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعد از تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار کرد: در مجموع بازی بهتری را ارائه کردیم و هدف ما کسب 3 امتیاز بود. برای آن تلاش هم کردیم ولی نتوانستیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم و در ادامه کنترل بازی هم دست مان بود ولی در ادامه روی اشتباهات زنجیره ای گل خوردیم و بعد از آن تیم حریف دفاع خیلی فشرده ای داشت و 10 نفری در حال دفاع کردن بودند.

او ادامه داد: بازی کردن برابر چنین تیمی در زمین خودشان و در این شرایط دفاعی کار سختی است. با این حال تلاش کردیم. یکی، دو موقعیت هم داشتیم. در مجموع از نتیجه مساوی راضی نیستیم و دوست داشتیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. باید خودمان را سریع برای بازی در جام حذفی مقابل نساجی ریکاوری کنیم. زمان زیادی نداریم که به این بازی فکر کنیم. فقط می توانیم به نقاط ضعف و قوت مان توجه بیشتری کنیم و روی آن ها کار کنیم که بهتر شویم.

سرمربی شهر در پاسخ به این پرسش که تیمش به جز پاسکاری تاکتیک دیگری دارد یا خیر اعلام نمود: نه تاکتیک دیگری نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گل محمدی: به جز پاسکاری تاکتیک دیگری نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: به جز پاسکاری تاکتیک دیگری نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید