133 پروژه عمرانی در جیرفت افتتاح و کلنگ زنی می گردد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، احمد امینی روش در مصاحبه با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و به برکت نظام کارهای خوبی در جنوب استان به ویژه شهرستان جیرفت انجام گردیده است.

133 پروژه عمرانی در جیرفت افتتاح و کلنگ زنی می گردد

وی ادامه داد: نظام موفق گردیده علیرغم همه تهدیدها، تحریم ها، جنگ تحمیلی و توطئه های داخلی گام های بلندی در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاها بردارد.

امینی روش به تقسیمات کشوری در جنوب استان کرمان اشاره و توضیح داد: در حال حاضر هفت شهرستان در این منطقه ادارات متناظر فعالیت می نمایند. با تشکیلات و چارت جدید زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم گردیده است.

فرماندار جیرفت بیان کرد: در زمینه آب، برق، بهداشت، آموزش و پرورش به گونه ای عمل گردیده که از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری گردیده است.

وی گفت: آمار جمعیت روستایی در شهرستان جیرفت به مراتب بیشتر از جمعیت شهری است. این مساله بیانگر این حقیقت است که نگاه دولت و نظام به روستاییان نگاهی ویژه بوده است.

امینی روش بیان کرد: حتی دشمنان و بدخواهان معترف هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام تهدیدها و تحریم ها موفق بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته شش پرواز از فرودگاه جیرفت انجام می گردد، گفت: همچنین زمینه صادرات محصولات کشاورزی به خارج از کشور فراهم گردیده است.

امینی روش با بیان اینکه 20 هزار دانشجو در هشت دانشگاه این شهرستان مشغول تحصیل هستند، توضیح داد: امروز در جیرفت 17 اداره کل متناظر با ادارات کل استان مشغول خدمت رسامی به مردم هستند.

وی گفت: این نظام بعد از گذشت 40 سال به برکت خون شهدا و در سایه وفاق و همدلی کارنامه قابل قبولی از خود به جا گذاشته است گرچه تا رسیدن به جامعه ایده آل فاصله داریم و باید کوشش بیشتری انجام گردد.

فرماندار جیرفت بیان کرد: امرزو ایران یک کشور قدرتمند است و به طبع آن شهرستان ها هم به صندلی واقعی خود دست پیدا نموده اند.

امینی روش با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت و کمیته های متعدد در این زمینه گفت: تجدید میثاق با شهدا، حضور در نماز جمعه، تقدیر از کارمندان نمونه و نشست با اصحاب رسانه از جمله برنامه های هفته دولت در جیرفت است.

فرماندار جیرفت گفت: در هفته دولت 133 پروژه عمرانی با 150 میلیارد تومان اعتبار در جیرفت افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "133 پروژه عمرانی در جیرفت افتتاح و کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "133 پروژه عمرانی در جیرفت افتتاح و کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید