60 ویژه برنامه عید غدیر در استان بوشهر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، حسین کارگر پیش از ظهر چهارشنبه در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی گفت: عید غدیر عید بزرگ شیعیان است و باید به نحوه مطلوبی در سراسر استان برگزار گردد.

60 ویژه برنامه عید غدیر در استان بوشهر برگزار می گردد

وی با بیان اینکه برنامه ها با همت مردم با همکاری مسئولان برگزار خواهد گردید اظهار داشت: بالغ بر 60 برنامه کلی توسط هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی، دهیاری ها و شهرداری ها برگزار می گردد.

دبیر بنیاد غدیر استان بوشهر از کوشش ویژه برای برگزاری باکیفیت ویژه های برنامه های غدیر استان اطلاع داد و اضافه نمود: بازسازی واقعه غدیر در هشت شهر استان با همکاری سپاه امام صادق(ع) و دیگر نهادهای فرهنگی و اجرایی اجرا می گردد.

وی از برگزاری جشن دهه امامت و ولایت در 27 شهر استان بوشهر اطلاع داد و اعلام کرد: پنج هزار پرس غذا در مصلای شهر بوشهر طبخ می گردد و در روز عید غدیر توزیع خواهد گردید.

کارگر با اشاره به اینکه ضیافت افطار روز عید غدیر در 14 مسجد مرکز استان برای حدود 500 روزه دار پیش بینی گردیده است، اضافه نمود: توزیع نسخه خطبه غدیر، سخنان امیرالمومنین(ع) و امام رضا (ع) و برگزاری مسابقه کتبی پیرامون مباحث خطبه غدیر از دیگر برنامه ها است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "60 ویژه برنامه عید غدیر در استان بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 ویژه برنامه عید غدیر در استان بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید