75 درصد مصوبات سفرهای استانی در رباط کریم اجرایی گردیده است

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، محمد حسین مقیمی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر امروز خود به رباط کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 34 طرح عمرانی، صنعتی، اقتصادی و کشاورزی در شهرستان رباط کریم در هفته دولت افتتاح گردیده است گفت: واحد صنعتی فراوریی که امروز مورد بهره برداری نهاده شد با سرمایه گذاری فردی راه اندازی گردیده است که امیدواریم این واحد های صنعتی به درستی راه را پیدا نمایند و با تمام توان به فراوری بپردازند.

75 درصد مصوبات سفرهای استانی در رباط کریم اجرایی گردیده است

مقیمی در ادامه با اشاره به اینکه پرند یک دهستان است و بر اساس قانون می تواند شورا و شهردار داشته باشد اضافه کرد: این شهرستان از نظر تقسیمات دهیار ندارد و علت اینکه چرا به پرند شهر اطلاق می گردد باید بگوییم که شهر جدید تعریف دارد، شهرستان هم دارای تعریف است و شهرهای جدید طبق قانون می توانند شهردار و شورا داشته باشند ولی از نظر تقسیمات فاقد دهیار هستند.

وی گفت:با توجه به اجرایی شدن مصوبات سفرهای اخیر در رباط کریم باید اعلام کنیم که بر حسب گزارش فرماندار 75 درصد مصوبات ما در سفرهایی که به این منطقه داشته ایم پیگیری و اجرایی گردیده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مشخص تکلیف ساختار اداری شهر پرند بیان داشت: بر اساس قانون پرند یک دهستان است و ساختارش این گونه تعریف گردیده است و کوشش ما بر این است تا 2بخش در این منطقه تعریف گردد تا ساختار اداری این گونه شهرها ایجاد شوند چرا که ایجاد ساختار اداری در شهر پرند یکی از نیازهای اساسی آن محسوب می گردد که بارها از سوی مدیران شهری و امام جمعه پرند در نشست های اداری و خطبه های نماز جمعه مطرح گردیده است و باید به آن رسیدگی گردد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه بر اساس آمار سرشماری سال 95 شهر پرند جمعیت نزدیک به 100هزار نفری اعلام گردیده است گفت: در این خصوص شاهد این بوده ایم که در این شهر با توجه به تحویل مسکن های مهر به متقاضیان، جمعیت پایتخت مسکن مهر این تعداد را بیش از این نشان می دهد. بر اساس این گزارش کلینیک ویژه بیمارستان حضرت فاطمه (س) در رباط کریم نیز در ادامه از سوی استاندار تهران به بهره برداری رسید این کلینیک در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت ساخته گردیده است و به گفته مسئولین این شهر قرار است که شهرستان رباط کریم به عنوان قطب توریسم درمانی جنوب غرب استان تهران معرفی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "75 درصد مصوبات سفرهای استانی در رباط کریم اجرایی گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "75 درصد مصوبات سفرهای استانی در رباط کریم اجرایی گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید