بناکار: انتظار داریم داوری ها سالم باشد، شاید هم قوانین عوض شده و ما بی خبریم!

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: انتظار داریم که داوری یک بازی حداقل سالم باشد تا اعصاب ما تا آخر بازی به هم نریزد.

بناکار: انتظار داریم داوری ها سالم باشد، شاید هم قوانین عوض شده و ما بی خبریم!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ پر زرق و برق ، عادل بناکار در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال گفت: سایپا یک تیم خوب با بازیکنان قدرتمند است. بازیکنان ما در تمام طول بازی جنگیدند و یکی از زیباترین دیدارهای لیگ سال جاری را رقم زدند.

وی در مورد اعتراض های شدیدش به داور با کنایه گفت: شاید قوانین داوری عوض شده و ما از آنها خبر نداریم. بهتر است در این موارد به ما اطلاع داده گردد! داور در ستی که ما برنده شدیم 6 بار به اشتباه سوت زد. ما انتظار داریم که داوری یک بازی حداقل سالم باشد تا اعصاب ما تا آخر بازی به هم نریزد.

بناکار ادامه داد: هر دو تیم در این بازی کوشش زیادی برای برنده شدن انجام دادند و حیف است که نتیجه این بازی به خاطر عملکرد داور تغییر کند. تا هفته یازدهم 3 بازی از مسابقات ما با قضاوت هایی مشکل دار روبرو بوده است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در انتها گفت: در هفته های ابتدایی لیگ با برخی مسائل مالی روبرو بودیم که با قول مساعد مدیران شهرداری در روزهای آتی قرار است درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بناکار: انتظار داریم داوری ها سالم باشد، شاید هم قوانین عوض شده و ما بی خبریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بناکار: انتظار داریم داوری ها سالم باشد، شاید هم قوانین عوض شده و ما بی خبریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید