حمایت دانشگاه تهران از انتها نامه ها و رساله ها با موضوع اوراسیا

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مرکز مطالعات اوراسیای مرکزی دانشگاه تهران از خاتمه نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری در زمینه اوراسیا حمایت می نماید.

حمایت دانشگاه تهران از انتها نامه ها و رساله ها با موضوع اوراسیا

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مرکز مطالعات اوراسیای مرکزی دانشگاه تهران از فعالیت های آموزشی-پژوهشی در حوزه اوراسیای مرکزی حمایت می نماید.

این مرکز اقدام به راه اندازی سامانه طرح های پژوهشی با هدف دریافت پیشنهاد انجام طرح های پژوهشی، تالیف و ترجمه کتاب کرده که پژوهشگران حوزه مطالعات اوراسیای مرکزی، می توانند برای ارسال آثار خود در خصوص مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و روابط خارجی در کشورهای این منطقه، به آدرس https://cces.ir مراجعه نمایند.

حمایت از خاتمه نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و رساله های دکتری در مورد مسائل اوراسیای مرکزی نیز در دستور کار این مرکز قرار گرفته است.

بر اساس اعلام مرکز مطالعات اوراسیای مرکزی دانشگاه تهران، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که طرح پژوهشی خود را به تصویب گروه های آموزشی رسانده اند، می توانند تا خاتمه آذرماه امسال درخواست خود را همراه با طرح پژوهشی خاتمه نامه/ رساله برای آنالیز در شورای علمی مرکز مطالعات اوراسیای مرکزی به این مرکز ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حمایت دانشگاه تهران از انتها نامه ها و رساله ها با موضوع اوراسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت دانشگاه تهران از انتها نامه ها و رساله ها با موضوع اوراسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید